اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بنیاد مسکن ۴۱۵۰ واحد مسکونی برای محرومان استان اصفهان می‌سازد

استاندار استان اصفهان گفت: تا پایان تیرماه ۴۱۵۰ واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن برای محرومان استان اصفهان ساخته و تحویل آنها خواهد شد.

بنیاد مسکن ۴۱۵۰ واحد مسکونی برای محرومان استان اصفهان می‌سازد

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، عباس رضایی ظهر امروز در آیین افتتاح ۲۰ واحد مسکن بهاران بادرود در جمع اصحاب رسانه با تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد: امیدوارم خداوند به ما توفیق دهد دستاورد و یادگار امام خمینی(ره) یعنی انقلاب اسلامی را حفظ و تقویت کنیم.

استاندار اصفهان افزود: در شرایط کرونا و در راستای سلامت همه‌جانبه و اجرای مصوبه ستاد کرونا امسال راهپیمایی نداشتیم و بر اساس مصوبه با برگزاری راهپیمایی خودرویی و موتوری در بادرود نطنز و در سراسر کشور مردم با عشق و علاقه همراهی خود را با نظام و انقلاب نشان دادند.

وی بیان کرد: با وجود اینکه ۲۲ بهمن روز شعار و تجلیل و قدردانی از انقلاب اسلامی است، در شهرستان نطنز با اجرایی کردن شعار جهش تولید و در راستای استقلال و خودکفایی و عدم وابستگی به خارج، چند واحد تولیدی افتتاح شد و در روز ۲۲ بهمن شاهد بودیم که کارگران شریف و فعالان اقتصادی مشغول فعالیت هستند تا چرخه اقتصاد کشور به‌ خوبی بچرخد و در این راستا به استقلال همه‌ جانبه برسیم.

رضایی با اشاره به افتتاح واحد آموزشی خیرساز در این شهرستان، تصریح کرد: یکی از اهداف انقلاب ما دانایی و آگاهی بود و زیرساخت این دانایی و آگاهی مدرسه است و در راستای اجرای عدالت و فقرزدایی نیز چند واحد مسکونی برای نیازمندان احداث‌شده بود که در شهر بادرود افتتاح شد.

استاندار اصفهان گفت: بعد از حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه در استان اصفهان مقرر شد که توسط بنیاد مسکن ۴۱۵۰ واحد برای نیازمندان ساخته شود و از این ۴۱۵۰ واحد تعداد ۱۱۵۰ واحد برای محرومان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی ساخته می‌شود و سه هزار واحد دیگر هم برای افرادی که در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند، ساخته خواهد شد.

وی بیان کرد: در ساختمان‌هایی که توسط کمیته امداد و بهزیستی ساخته می‌شود ۴۰ میلیون وام آن را دولت پرداخت می‌کند ۵۰ میلیون تومان وام کم‌بهره و مابقی آن از طریق برنامه‌ و بودجه به کمیته امداد و بهزیستی پرداخت خواهد شد و تاکنون ۲۵۰۰ واحد آن احداث و در حال احداث است که امیدواریم تا پایان تیرماه این ۴۱۵۰ واحد ساخته و تحویل نیازمندان شود.

رضایی در خصوص جایگاه شاخص‌های استان اصفهان در کل کشور تصریح کرد: استان اصفهان در شاخص‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی دارای موفقیت‌های ارزشمندی بود اما مهم‌ترین شاخص استان اصفهان در کشور همراهی مردم با نظام که نشان آن‌هم تقدیم ۲۳۵۰۰ شهید به‌ نظام بوده است که این می‌تواند به‌ عنوان مهم‌ترین شاخص استان اصفهان به شمار برود.

استاندار اصفهان در خصوص انتخابات ۱۴۰۰ اذعان کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال ۱۴۰۰ با مشارکت بالای مردم برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس، در سفر امروز استاندار طرح‌های مسکن بهاران نطنز، ساختمان بیمه سلامت نطنز، دو مدرسه خیر ساز در نطنز و خط جدید تولید دنده فلایویل خودرو در نطنز به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/۶۳۰۲۵/ر۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول