اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کسی نمی‌تواند متعرض استقلال دفاعی ایران شود

وزیر دفاع با اشاره به اینکه امروز خواست مردم در حوزه استقلال دفاعی تامین شده است، گفت: ایران اسلامی جنگ را با همه سختی‌ها سپری کرد و با پایان جنگ مشکلات زیادی را تجربه کرد تا بار دیگر خودکفا شود و استقلال دفاعی را کسب کرد و امروز کسی نمی‌تواند متعرض استقلال دفاعی ایران شود.

کسی نمی‌تواند متعرض استقلال دفاعی ایران شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیر حاتمی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان زنجان با تبریک آغاز ۴۳ سالگی انقلاب اسلامی اظهار کرد: جای شهدا در این ایام خالی است و شهادت سردار سلیمانی و فخری زاده آخرین سند جنایت دشمنان علیه ایران است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در استان زنجان انجام شده و افتتاح پنج پروژه در زنجان جای افتخار دارد، بیان کرد: تنها زنجان افتتاح استانی داشته و بقیه افتتاحات دستگاهی بوده است.

وی  با بیان اینکه افزایش سرمایه گذاری در استان نشان از افزایش امید و اعتماد سرمایه گذاران به استان است، بیان کرد: همه این اتفاقات زمانی روی داده که ایران در معرض فشار حداکثری توسط دشمن قرار دارد.

امیر حاتمی با اشاره به اینکه ترامپ با همه توان خود تا روز آخر برای تحریم و اعمال فشار بر ایران فعالیت می‌کرد، بیان کرد: شیوع ویروس کرونا نیز مشکلات زیادی را برای فعالیت‌های اقتصادی ایجاد کرده است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه دشمنان در تلاش برای زدن ضربه نهایی به ایران بودند، تصریح کرد: در هشت سال گذشته شاهد حضور تروریسم در منطقه بودیم که بخشی از سوریه و عراق را در اختیار گرفت که با تلاش جبهه مقاومت با شکست مواجه بود.

وی با اشاره به اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی اوج کینه و بغض دشمنان را نشان می دهد، گفت: این اتفاق از طریق تروریسم دولتی انجام شد و سعی شد توجیه شود اما هیچکس عقلانیت این ترور را تایید نکرد.

امیر حاتمی با اشاره به اعمال فشار حداکثری گفت: ما پیش از این تحریم داشتیم ولی در این ایام تبدیل به یک جنگ تمام عیار شد، اما به لطف خدا امروز از این قله عبور کرده‌ایم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه مردم ۴۲ سال تمام، پای انقلاب ایستادند، بیان کرد: امروز همه مردم در جنگ اقتصادی حضور دارند و دشمن تلاش داشت انتقام خود را از مردمی بگیرد که پای شعار استقلال هزینه دادند.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش داشت مردم را عاصی کند و تابستان داغ رویکرد اصلی برای خسته کردن مردم بود، گفت: مردم با اشرافیت به نقشه دشمن ایستادگی را ادامه دادند.

امیر حاتمی با تاکید بر اینکه با وجود همه مشکلات در مقابل دشمنان متحد و منسجم هستیم، بیان کرد: به لطف خدا در پایان مسیر فشار حداکثری قرار داریم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه ایران اسلامی یک بار دیگر عبور از فشار حداکثری را تجربه کرده است، افزود: ایران اسلامی جنگ  را با همه سختی‌ها سپری کرد و با پایان جنگ مشکلات زیادی را تجربه کرد تا بار دیگر خودکفا شود و استقلال دفاعی را کسب کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز خواست مردم در حوزه استقلال دفاعی تامین شده است، ادامه داد: امروز کسی نمی‌تواند متعرض استقلال دفاعی ایران شود.

امیر حاتمی با اشاره به اینکه با ادامه راه و داشتن اتحاد و انسجام استقلال اقتصادی کشور فراهم خواهد شد، بیان کرد: این نگاه امروز در ایران ایجاد شده است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه برای عبور از دوره گذار همه باید دقت داشته باشند، تصریح کرد: توجه به تولید و بهبود زیرساخت‌های موجود در کشور از جمله این اقدامات است.

وی با اشاره به اینکه رسیدگی به وضعیت مردم بسیار مهم و اساسی است، گفت: باید در حد توان آثار فشار بر مردم را کم کرد.

 امیر حاتمی با اشاره به اینکه نظارت بر بخش‌های مختلف بسیار مهم است، ادامه داد: این موضوع هم مهم است و هم مطالبه مردمی محسوب می‌شود و با توجه به وجود ثبات بر بازار، افزایش قیمت قابل پذیرش نیست.

انتهای پیام/۷۳٠٠۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول