اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

کشف کود شیمیایی خارج از شبکه توزیع در شهرستان بهار

فرمانده انتظامی شهرستان بهاراز کشف ۲ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم کود شیمیایی قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

کشف کود شیمیایی خارج از شبکه توزیع در شهرستان بهار

بزرگعلی نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به کشف کود شیمیایی خارج از شبکه توزیع در شهرستان بهار اظهار کرد: در راستای مبارزه همه‌جانبه با پدیده شوم کالای قاچاق،احتکار و نظارت بر صنوف برای عرضه کالاهای اساسی مردم، ماموران انتظامی شهرستان بهار در ایست و بازرسی مقطعی در محورهای مواصلاتی این شهرستان، به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۲ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم کود شیمیایی غیر مجاز و فاقد مدارک و مغایر با شبکه توزیع که کارشناسان ارزش این محموله را ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، کشف و یک متهم در این خصوص تحویل مرجع قضائی شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان بهار در پایان از شهروندان خواست در صورت اطلاع از وجود هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس به منظور بررسی و برخورد با متخلفان اطلاع دهند.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول