اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

چهار کوهنورد گرفتار در پروآ نجات یافتند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه گفت: چهار کوهنورد که در ارتفاعات پروآ گرفتار شده بودند پس از ساعت‌ها تلاش امدادگران از خطر نجات یافته و تحویل خانواده‌هایشان شده‌اند.

چهار کوهنورد گرفتار در پروآ نجات یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از جمعیت هلال احمر کرمانشاه، فرزین معتمدی  با تشریح عملیات نجات چهار کوهنورد گرفتار در پروآ، اظهار داشت: به محض اعلام وضعیت اضطراری برای این کوهنوردان و از آنجایی که حال یک نفر از آنان اعلام وخیم گزارش شد تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر بیستون به همراه بالگرد امدادرسانی اورژانس به منطقه اعزام شد.

وی ادامه داد: به علت نامساعد بودن شرایط جوی و بارش برف سنگین بعد از پیاده کردن نیرو‌های عملیاتی توسط بالگرد عملیات جستجو از ساعت ۱۳ روز چهارشنبه ۲۲ بهمن آغاز و پس از ۶ ساعت تیم امداد و نجات کوهستان مستقر در بیستون توانست دو فرد را یافته و به دامنه کوه انتقال و تحویل خانواده‌هایشان دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه همچنین از ادامه جستجو به صورت همزمان در نقاط دیگر خبر داد و تصریح کرد: همزمان در ساعت چهار بامداد امروز بعداز ۶ ساعت عملیات جستجوی شبانه ۲ کوهنورد باقی‌مانده نیز توسط تیم واکنش سریع به سلامت به پایین دامنه کوه هدایت و به خانواده‌هایشان تحویل داده شدند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول