اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

هر صدایی که غیر از بیانات رهبر معظم انقلاب را پژواک بدهد صدای دشمن است

امام جمعه شهرستان ماهنشان با تاکید بر اینکه فرمایشات رهبری فصل‌الخطاب و نقشه راه نظام در مواجهه با آمریکا و اروپا در قضیه برجام است گفت: کلمات رهبری روشن، قاطع، بدون ابهام بوده و باید برای تحقق یک صدا از همه مسؤولان ارشد و میانی شنیده شود هر صدایی که غیر از این بیانات را پژواک بدهد صدای دشمن را بازتاب داده و علامت ضعف را برای دشمن ارسال می‌کند.

هر صدایی که غیر از بیانات رهبر معظم انقلاب را پژواک بدهد صدای دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان حجت‌الاسلام علیرضا علی‌اکبری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه  ماهنشان با تشکر از مردم و مسؤولین به خاطر برپایی جشن‌های انقلاب و تشکر از مردم همیشه در صحنه به خاطر حضور حماسی در جشن بزرگ ۲۲ بهمن اظهار داشت: مردم همیشه و هر زمان که لازم باشد در صحنه حاضرند و پشتیبانی خود را از انقلاب و نظام اعلام می‌دارند و مسؤولان باید بیشتر در راستای رفع مشکلات به ویژه تورم و گرانی توجه کنند و جلوی فساد، رانت خواری، حقوق‌های نجومی را گرفته و با استفاده از ظرفیت‌های موجود و نگاه به داخل و توانایی‌های موجود کاری کنند که مردم پیش از این اذیت نشوند.

 وی ضمن گرامیداشت حلول ماه رجب و مصادف شدن ۲۹ بهمن با پنجم رجب که روز اقتصاد مقاومتی نام‌گذاری شده است خاطر نشان کرد: به فرمایش رهبر معظم انقلاب امروز عرصه اقتصاد به خاطر سیاست‌های خصمانه آمریکا یک عرصه کارزار و جنگ است و موفقیت و پیروزی در این جنگ و جهاد نیاز به ابزار خاص خود را دارد و آن اجرای اقتصاد مقاومتی و جهش تولید و کارآفرینی است.

خطیب نماز جمعه ماهنشان از همه مسؤولین استانی و شهرستانی خواست با توجه به ظرفیت‌های فراوان موجود در شهرستان ماهنشان با حذف بروکراسی اداری، به کارآفرینی و تولید کمک کند و خود مانع تولید و کارآفرینی نشوند.

 علی‌اکبری همچین با اشاره به بیانات رهبر حکیم انقلاب در نوزدهم بهمن ماه که علت شکست آمریکا در مقابل مردم ایران را خطای محاسباتی آمریکایی‌ها دانستند، افزود: استکبار جهانی و آمریکا و صهیونیسم از درک درست عظمت انقلاب اسلامی و نظام اسلامی و مردم و رهبر حکیم انقلاب و حرکت رو به جلوی آن عاجز است و چون در محاسبات و شناخت خود دچار خطا شده در اقدام و عمل نیز راه به جایی نخواهند برد.

وی با تاکید بر اینکه فرمایشات رهبری فصل‌الخطاب و نقشه راه نظام در مواجهه با آمریکا و اروپا در قضیه برجام است تصریح کرد: کلمات رهبری روشن، قاطع، بدون ابهام بوده و باید برای تحقق یک صدا از همه مسؤولان ارشد و میانی شنیده شود هر صدایی که غیر از این بیانات را پژواک بدهد صدای دشمن را بازتاب داده و علامت ضعف را برای دشمن ارسال می‌کند.

امام جمعه ماهنشان با اشاره به بیانات رهبری، مبنی بر اینکه در ایران هیچ کس گوشش بدهکار مهمل بافی آمریکا و اروپا نیست، افزود: سخنان منطقی و عقلانی و مستدل این است آنکه به تعهداتش عمل کرده ایران است و آنان که نه تنها به تعهداتشان عمل نکردند بلکه به بدترین نحو تحریم را تشدید کردند، غربی‌ها هستند.

وی با بیان اینکه رهبر همچنین فرمودند که توپ در زمین آمریکا و اروپاست آنها هستند که بدهکارند ما طلبکار آنها هستیم بنابراین آنها حق هیچگونه شرط گذاری را ندارند این ایران است که حق دارد شرط بگذارد، گفت: سیاست و حرف قطعی و برگشت ناپذیر ایران در سه جمله اول لغو همه تحریم‌ها، دوم راستی آزمایی آن در میدان عمل نه بر روی کاغذ و سوم برگشت ایران به تعهدات برجامی خلاصه شده است.

 انتهای پیام/73002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول