اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مذاکره در قبال انجام تمام شروط ایران انجام خواهد شد

امام جمعه زرین‌شهر گفت: مذاکره در قبال انجام تمام شروط ایران انجام خواهد شد، دشمنان داخلی و خارجی به دنبال این هستند که چهره  ایران اسلامی را مخدوش کرده و بگویند ایران اهل مذاکره و صلح نیست.

مذاکره در قبال انجام تمام شروط ایران انجام خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از لنجان، حجت‌الاسلام قاسم باقریان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زرین‌شهر اظهار کرد: دشمنان داخلی و خارجی به دنبال این هستند که چهره  ایران اسلامی را مخدوش کرده و بگویند ایران اهل مذاکره و صلح نیست.

امام جمعه زرین‌شهر با بیان اینکه براساس اظهارات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و مسؤولان داخلی، ایران تمامی تعهدات خود را در برجام انجام داد، خاطرنشان کرد: این غرب بود که تعهدات خود را انجام نداد و وقیحانه دم از اصول و مبانی مذاکره دم زده و خواستار الزامات بیشتری علیه ایران هستند.

وی با تاکید بر اینکه مذاکره در قبال انجام تمام شروط ایران انجام خواهد شد، تصریح کرد: نسل آینده ایران اسلامی باید بدانند که مذاکره و گفت‌و‌گو باید با قدرت و صلابت باشد نه ضعف و وادادگی و دشمنان ما هم فراموش نکنند که تا به صورت عملی، تمامی تحریم‌ها کنار نرود مذاکره یا گفت‌و‌گویی وجود نخواهد داشت.

باقریان با اشاره به افرادی که قبله و پناهگاهی چون غرب و آمریکا در سر دارند، متذکر شد: کسانی که خود فروخته هستند و قبله آن‌ها پرچم آمریکاست دست از رفتارهای زشت خود بردارند و به آغوش ملت ایران بازگردند.

خطیب نماز جمعه زرین‌شهر افزود: در دوران دفاع مقدس در حالی که برخی از خاک کشور به تصرف بیگانه درآمده بود، همین بوق و شیپورهای بیگانه و دشمنان، ما را جنگ طلب خطاب کردند و اگر قدرت، صلابت، ایستادگی و شجاعت جوانان ایران اسلامی نبود سرانجام تهاجم دشمنان هنوز هم معلوم نشده بود.

وی با بیان اینکه بین ترامپ و بایدن تفاوتی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: افرادی خطاها و جفاهای آمریکا در حق مردم ایران را ناشی از ترامپ دانسته و اذعان دارند که با رفتن ترامپ مشکلات حل خواهد شد، ترامپ یا  بایدن پیرو یک جریان فکری هستند و رفتار آمریکا با رفتن اشخاص تغییر نخواهد کرد.

باقریان با توجه به ضرورت توسعه اقتصادی در کشور اظهار کرد: کارآفرین ایرانی موجب اقتدار کشور بوده که باید حمایت شود، در این بین افرادی که نفع خود را در واردات کالاهای غیر ضروری دانسته مرتب بر طبل مذاکره برای واردات کالاهایی که در داخل تولید شده می‌زنند و به گمان خود در حال خدمت به مردم هستند درحالی که تیشه به ریشه ملت و تولیدکنندگان داخلی می زنند.

امام جمعه زرین‌شهر با اشاره به در پیش بودن ماه رجب تشریح کرد: ماه پرخیر و برکت رجب فرصتی استثنایی است که اثرات مثبتی برای افراد و جامعه دارد و یکی از نکات مهمی که در این ایام باید مورد توجه باشد سبک زندگی قرآنی است.

انتهای پیام/63081/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول