اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

پذیرش بدون تحقیق مطالب در فضای مجازی سم بزرگی است

امام‌جمعه لنگرود با بیان اینکه انسان باید برای هر چیزی که می‌شنود تحقیق کند و بدون تحقیق گفته‌ها و شنیده‌ها را بپذیرند، گفت: متأسفانه این موضوع در فضای مجازی زیاد است و مطالب زیادی در فضای مجازی گفته می‌شود و برخی مخاطبان و کاربران فضای مجازی بدون تحقیق بر گفته‌ها و شنیده‌ها صحه می‌گذارند که این سم بزرگی است.

پذیرش بدون تحقیق مطالب در فضای مجازی سم بزرگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی نقوی امروز در آئین خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه لنگرود با اشاره به فرارسیدم ایام ماه رجب اظهار کرد: انسان باید برای درک بهتر ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر خود را از ماه رجب آماده می‌کنند و اگر انسان آمادگی و قابلیت نداشته باشد در همین دنیا هم به مقصد درستی نمی‌تواند برسد.

وی با بیان اینکه انسان در امور معنوی نیز باید آمادگی داشته باشد، گفت: انسان باید از فرصت‌ها به‌خوبی استفاده کنند و ماه رجب فرصت مناسبی برای خودسازی و آمادگی برای درک شب‌های قدر است.

امام‌جمعه لنگرود با اشاره به فرمایشات رهبری در جمع مداحان و روز میلاد حضرت زهرا (س) افزود: در این دیدار رهبری فرمودند که همه باید جامعه را به سمت رعایت ادب اسلامی هدایت کنند و این وظیفه همه مداحان، سخنرانان، اساتید، مسؤولین و رسانه‌ها است.

نقوی با بیان اینکه انسان باید برای هر چیزی که می‌شنود تحقیق کند و بدون تحقیق گفته‌ها و شنیده‌ها را بپذیرند، تصریح کرد: متأسفانه این موضوع در فضای مجازی زیاد است و مطالب زیادی در فضای مجازی گفته می‌شود و برخی مخاطبان و کاربران فضای مجازی بدون تحقیق بر گفته‌ها و شنیده‌ها صحه می‌گذارند که این سم بزرگی است که اگر حرفی بی‌اساس در فضای مجازی یا جامعه گفته شود و مردم نیز بدون تحقیق گفته را بپذیرند موجب بی‌اعتمادی مردم نسبت به مسؤولین و نظام می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمن همواره درباره ایران و مردم این کشور دچار اشتباهات محاسباتی کرده است، افزود: دشمن در دوره پهلوی ایران را منطقه و کشوری باثبات می‌دانست ولی مردم انقلاب و پهلوی را بیرون کردند و از اول انقلاب تاکنون نیز در زمینه‌های مختلف تلاش کردند مردم را علیه و روبروی نظام قرار دهند که درهرصورت شکست خوردند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول