اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

بازداشت عامل کلاهبرداری در پوشش مرکز نیکوکاری در چهارباغ

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چهارباغ گفت: فرد کلاهبرداری که در پوشش فعالیت‌های مرکز نیکوکاری و خیریه در این شهرستان اقدام به کلاهبرداری از 30 نفر کرده بود دستگیر شد و در بازداشت قرار دارد.

بازداشت عامل کلاهبرداری در پوشش مرکز نیکوکاری در چهارباغ

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، شاپور صفری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چهارباغ، امروز در جمع خبرنگاران، گفت: فردی که در پوشش فعالیت‌های مرکز نیکوکاری و خیریه در این شهرستان اقدام به کلاهبرداری می‌کرده بازداشت شده است.

به گفته دادستان انقلاب و عمومی شهرستان چهارباغ، این فرد متخلف در پوشش مرکز نیکوکاری، صندوق امداد ولایت و کمیته امداد امام خمینی(ره) و با وعده اعطای تسهیلات، اقدام به کلاهبرداری از مردم با مبالغ بالا کرده بود.

این مقام مسؤول افزود: این فرد که هم اکنون در بازداشت به سر می‌برد از بیش از 30 نفر کلاهبرداری کرده که مبلغ آن به بیش از 10 میلیارد ریال می‌رسد.

صفری با توصیه به ارائه کمک توسط خیرین از مبادی رسمی و شناخته شده، یادآور شد: دادسرای چهارباغ آماده دریافت شکایت‌های افراد قربانی کلاهبرداری است ولی دقت در انتخاب افراد و مراکز دارای شناسنامه و معتبر می تواند بهترین پیشگیری از بروز ضرر و زیان مادی و معنوی شود.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول