اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

«بوق زدن» کار دست داعشی‌ها داد؛ 21 داعشی در سامرا به هلاکت رسیدند

فرماندهی عملیات سامرا اعلام کرد عده‌ای از عناصر سازمان تروریستی داعش که قصد انجام عملیات انتحاری با یک خودروی بمب‌گذاری‌شده را داشتند، به اشتباه با فشردن دکمه انفجار خود را منفجر کردند.

«بوق زدن» کار دست داعشی‌ها داد؛ 21 داعشی در سامرا به هلاکت رسیدند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «جبار الدراجی» فرماندهی عملیات سامراء، امروز (شنبه)، در بیانیه‌ای از کشته شدن ۲۱ عنصر داعشی در پی انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری «شفق نیوز»، فرماندهی عملیات سامراء در این خصوص گفت که عناصر سازمان تروریستی داعش قصد انفجار یک خود در نزدیکی یک ایست بازرسی وابسته به پلیس فدرال در منطقه «جلام سامراء» در جنوب شهرستان «الدور» را داشته‌‌اند که این خودرو پیش از اقدام تروریستی منفجر می‌شود و ۲۱ تن از خود این عناصر کشته می‌شوند.

فرماندهی عملیات سامراء درباره علت انفجار این خودرو توضیح داد که راننده‌ انتحاری این خودرو پیش از ترک یکی از مخفیگاه‌های سازمان تروریستی داعش برای خداحافظی با دوستان خود بوق خودرو را فشار می‌دهد و در عین حال، فراموش می‌کند که بوق خودرو به بسته انفجاری تعبیه شده در این خودرو وصل بوده که این موضوع باعث انفجار خودور و کشته شدن تمام عناصر یادشده می‌شود.

عکس خبر تزیینی است.

توضیح (ساعت ۱۵:۱۴):

ساعتی بعد از انتشار این خبر در شفق نیوز و برخی رسانه‌های دیگر، فرماندهی عملیات سامراء وقوع انفجار فوق را تکذیب کرد.

در تکذیبه یادشده آمده است که علی‌رغم اینکه این خبر، خبر خوشحال‌کننده‌ای بود؛ اما متأسفانه این خبر صحت ندارد. پس از این تکذیبه، رسانه‌ شفق نیوز نیز اقدام به حذف خبر خود نمود.

در عین حال، تا ساعت ارائه این توضیح، خبر مزبور همچنان در برخی از رسانه‌ها از جمله وبگاه شبکه اسکای نیوز موجود است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول