اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

فصیحی و قاسمی شانس‌های دو و میدانی اصفهان برای المپیک

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: فرزانه فصیحی و رضا قاسمی جزو ورزشکاران دارای شانس کسب سهمیه المپیک هستند که از آن‌ها توسط اداره کل ورزش اصفهان تجلیل شد.

فصیحی و قاسمی شانس‌های دو و میدانی اصفهان برای المپیک

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجمع عمومی سالیانه هیأت دو میدانی استان اصفهان ظهر امروز با حضور رئیس فدراسیون دو و میدانی و مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد.

محمد طباطبایی در این مجمع اظهار داشت: رشته دو و میدانی از رشته‌های پایه و پرمدال المپیکی است، دو و میدانی از رشته‌هایی است که پتانسیل خوبی در اصفهان دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: با توجه به دیدگاه اداره کل ورزش نسبت به فعالیت‌های این رشته ورزشی دارد، اقداماتی در حال انجام است تا بتوانیم بسترهای لازم را برای توسعه رشته‌های المپیکی انجام دهیم؛ زیرا جایگاه اصلی ورزش کشور در مسابقات بین‌المللی و المپیک مشخص می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: جهت برنامه‌ریزی برای المپیک بعدی شهرستان‌هایی که در استان ظرفیت خوبی دارند را شناسایی کردیم تا بتوانیم ورزشکاران خوبی را برای حضور در المپیک تربیت کنیم.

طباطبایی در ادامه بیان داشت: همچنین فرزانه فصیحی و رضا قاسمی جزو ورزشکاران دارای شانس کسب سهمیه هستند که از آن‌ها توسط اداره کل ورزش اصفهان تجلیل شد؛ امیدواریم بتوانیم فضای لازم را برای ورزشکاران اصفهان ایجاد کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان تصریح کرد: فعالیت‌های خوبی در هیأت دو و میدانی انجام شده است اما باید همچنان تلاش و هم‌افزایی کرد؛ مهم‌ترین مشکل اصفهان زیرساخت و پیست تارتان است و باید نسبت به توسعه زیرساخت‌ها اقدام کنیم.

وی در پایان گفت: در بازدید از گلپایگان مقرر شد در این شهرستان پیست دو و میدانی بازسازی شود، در شهرستان کاشان از پیست دو و میدانی بازدید شد و مقرر شد، پیست تارتان مجدد اجرا شود.

ورزشگاه انقلاب با وجود مشکلات بسیار، سر و سامان گرفت

محمدرضا برکت نیز در این مجمع اظهار داشت: اتفاقاتی که در ۲ سال اخیر در دو و میدانی اصفهان رخ داده است، در ۲۰ سال اخیر بی‌نظیر بوده است، ورزشکاران اصفهان افتخارات زیادی به دست آورده‌اند.

رئیس هیأت دو و میدانی استان اصفهان افزود: در سال ۹۸ رتبه دوم را در بین استان‌های کشور به دست آوردیم، در سال ۹۹ اما رتبه نخست را در بین هیأت‌های دو و میدانی کشور به دست آوردیم؛ بعد از سال‌ها که دو و میدانی اصفهان مشکلات داشت، این افتخارات به دست آمد.

وی تصریح کرد: ورود باشگاه سپاهان به دو و میدانی اصفهان خیزش بزرگی را در بین ورزشکاران اصفهانی ایجاد کرد و در ورزش دو و میدانی کشور نیز اثرگذاری بالایی داشت.

برکت خاطرنشان کرد: ۲ سال پیش که آمدیم، ورزشکاران حتی یک تشک ساده برای تمرین نداشتند، ورزشگاه انقلاب مشکلات بسیار زیادی داشت اما سر و سامان گرفت و این اقدامات را هیأت با کمک خیرین صورت گرفت؛ حساب‌های مالی هیأت خیلی شفاف و مرتب است.

رئیس هیأت دو و میدانی استان اصفهان یادآور شد: ورزشگاه سرپوشیده خوراسگان در حال تحویل به هیأت دو و میدانی اصفهان بود اما به یک‌بار این اتفاق رخ نداد، حیف است که اصفهان با پتانسیل بالایی دارد، جایی برای تمرین ورزشکاران نداشته باشد.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول