اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

100 کلاس در چهارمحال و بختیاری با بخاری نفتی گرم می‌شود/ تعویض سیستم گرمایشی در گرو تأمین اعتبار

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در یک‌صد کلاس درس در استان همچنان از بخاری نفتی استفاده می‌شود، گفت: با پیگیری‌های لازم جهت تخصیص اعتبار تعویض بخاری با سیستم گرمایشی استاندارد انجام می‌شود.

100 کلاس در چهارمحال و بختیاری با بخاری نفتی گرم می‌شود/ تعویض سیستم گرمایشی در گرو تأمین اعتبار

کامران رهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: بخاری‌های نفتی در مدارس استان کماکان وجود دارد و هنوز جمع‌آوری نشده‌اند چرا که اعتبارات لازم جهت تعویض تامین نشده و در حال پیگیری برای تامین اعتبار هستیم.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری افزود: نوسازی مدارس در استان با وجود تعطیلی مدارس تغییری نکرده و ما بر اساس سیاست‌های سالانه کار احداث و نوسازی مدارس را انجام می‌دهیم که امسال ۱۳۰ پروژه در دست اقدام است و ۱۱ پروژه شامل ۹ مدرسه و دو سالن ورزشی تکمیل و به آموزش و پرورش تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه تحویل مابقی پروژه‌ها تا پایان سال ۱۴۰۰ برنامه‌ریزی شده است، اظهار داشت: در چهار ماه گذشته ۶ مدرسه خیری کلنگ‌زنی شده است که این مدارس ۶ کلاسه بوده و در مناطق سامان، هوره، شهرکرد و دزک می‌باشد.

رهی خاطرنشان کرد: یک‌صد کلاس درس در استان از بخاری‌های نفتی و غیراستاندارد استفاده می‌کنند که در مناطقی که در حال گازکشی هستند در صورت اتمام کار بخاری‌ها تعویض و در سایر مناطق در صورت گازرسانی به روستا سیستم گرمایشی مدارس تعویض می‌شود.

انتهای پیام/۶۸۰۳۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول