اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

گزارش سازمان بازرسی از پیگیری مصوبات سفر رئیسی به گیلان در کمتر از یک ماه

مدیرکل سازمان بازرسی استان گیلان با بیان اینکه کمیته پیگیری مصوبات سفر رئیس دستگاه قضا فردای حضور آیت‌الله رئیسی به گیلان تشکل شد، گفت: نتایج پیگیری‌های ما کمتر از یک ماه آینده به سمع و نظر مردم و مرکز خواهد رسید.

گزارش سازمان بازرسی از پیگیری مصوبات سفر رئیسی به گیلان در کمتر از یک ماه

سیف‌الله مسرور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت از برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به جهت پیگیری مصوبات رئیس دستگاه قضا به گیلان خبر داد و اظهار کرد: فردای سفر آیت‌الله رئیسی به گیلان، کمیته پیگیری مصوبات در استان تشکیل و وظایف بین اعضای کمیته تقسیم شد.

وی با بیان اینکه پیرو مصوبات رئیس دستگاه قضا، مکاتبات لازم با دستگاه‌ها و نهاد های مسؤول انجام‌شده، افزود: در پی مکاتبات انجام‌شده، چندین نشست در خصوص تعیین تکلیف کارخانجات برشمرده شده از سوی رئیس دستگاه قضا نیز برگزارشده است.

مدیرکل سازمان بازرسی استان گیلان با تأکید بر اینکه سازمان بازرسی با جدیت مصوبات سفر را دنبال می‌کند، بیان کرد: اعلام نتایج از پیگیری مصوبات رئیس دستگاه قضا به گیلان فعلاً زود است اما باید با جدیت مباحث را دنبال کرد.

مسرور با بیان اینکه زمان کوتاهی از سفر آیت‌الله رئیسی به گیلان سپری‌شده و نتیجه‌گیری قطعی در خصوص تمامی مسائل کمی زود است، گفت: کمتر از یک ماه آینده امیدواریم نتیجه ملموسی از پیگیری‌های مصوبات رئیس دستگاه قضا به گیلان بگیریم.

وی با بیان اینکه به‌زودی گزارشی از وضعیت پیگیری مصوبات که مدنظر رئیس دستگاه قضا نیز بوده، اعلام خواهد شده، تصریح کرد: به‌زودی جلساتی را با رئیس‌کل دادگستری و دادستان مرکز استان خواهیم داشت تا آخرین هماهنگی‌ها به جهت اعلام نتایج پیگیری مصوبات سفر رئیس دستگاه قضا به گیلان موردبررسی نهایی قرار بگیرد.

مدیرکل سازمان بازرسی استان گیلان با بیان اینکه مردم بی‌صبرانه منتظر نتایج گزارش این سازمان از پیگیری‌های انجام‌شده هستند، افزود: نتیجه پیگیری‌ها یقیناً توسط رسانه‌ها به مردم و توسط این سازمان به مرکز اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول