اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ارسال 300 اثر به چهارمین جشنواره ابوذر آذربایجان‌شرقی

مسوول بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی، از مشارکت بیش از ۶۰ فعال رسانه‌ای در چهارمین جشنواره ابوذر و وصول ۳۰۰ اثر به دبیرخانه تا پایان روز گذشته خبر داد.

ارسال 300  اثر به  چهارمین جشنواره ابوذر آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رامین نظامی‌خواه  امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، به ارائه توضیحاتی در خصوص چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر در فاصله سه روز تا پایان مهلت پذیرش آثار پرداخت.

وی به استقبال پررنگ همکاران از شیوه اینترنتی تکمیل فرم ثبت‌نام و ارسال آثار که برای نخستین بار در جشنواره ابوذر سال‌جاری برای تسهیل امور دبیرخانه و کاستن از مراجعات حضوری در ایام کرونایی اتخاذ شده است؛ اشاره و یادآور شد: فرصت سه روزه باقیمانده تا ۲۹ بهمن‌ماه و پایان مهلت ارسال آثار، از اهالی رسانه در مطبوعات، خبرگزاری‌ها، پایگاه های خبری و نیز فعالان فضای مجازی خواست با ارسال آثار فاخر خود در این جشنواره مشارکت کنند.

نظامی‌خواه با ارائه آمار تکمیلی از آثار واصل شده به دبیرخانه گفت: سه محور مکتب شهید سلیمانی، مطالبه‌گری و روایت همدلی و جهاد در مقابل کرونا با بیشترین استقبال‌ مواجه هستند اما تعداد آثار در محورهای انتخابات و مردم‌سالاری دینی و مناقشه قره‌باغ کمتر از حد انتظار بوده و بیشترین آثار واصله در قالب گزارش هستند.

وی افزود: نکته جالب ارسال آثاری از سایر استان‌های کشور به دبیرخانه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان‌شرقی است که از ارومیه تا شهرکرد (استان چهارمحال و بختیاری) و علی‌آباد کتول (استان گلستان)، آثار رسانه‌ای خود را به تبریز ارسال کرده‌اند.

مسوول بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی از تشکیل هیات داوران طی روزهای آتی خبر داده و  ایام مبعث رسول گرامی اسلام در نیمه دوم اسفندماه را موعد احتمالی برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره و تجلیل از برترین‌ها اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان‌شرقی با شعار شکست حصار تبلیغاتی دشمن در طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی ۲۱ دی ماه سال‌جاری با رونمایی از فراخوان آثار، آغاز به‌کار کرده و دبیرخانه جشنواره تاکنون چهار نشست رسانه‌ای را در جهت تبیین شعار و محورهای موضوعی جشنواره با  حضور سیدجبرائیلی و مسعود بصیری به‌صورت حضوری و برخط برای اهالی رسانه آذربایجان‌شرقی در تبریز و اهر برگزار کرده است.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول