اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

امیدآفرینی بسیجیان سمنان در رزمایش کمک مؤمنانه

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم (عج) استان سمنان گفت: حضور جوانان و بسیجیان در رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در استان سمنان امیدآفرین و تداوم‌بخش سیره شهید سلیمانی بود.

امیدآفرینی بسیجیان سمنان در رزمایش کمک مؤمنانه

سرهنگ علی خالقیان، معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم (عج) استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: در چندین مرحله رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در استان سمنان و در راستای تبیین و ترویج سیره شهید سلیمانی، اقدام‌های خوبی انجام شد که برای همیشه ماندگار است.

او اضافه کرد:‌ آینده‌نگری خوبی که امام خمینی (ره) در تشکیل بسیج مستضعفین داشتند، در شرایط کرونا هم خود را نشان داد و موجب شکل‌گیری نیروی عظیمی شد که به خدمت جامعه آمدند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم (عج) استان سمنان اضافه کرد: بسیجیان که همواره برای حفظ منافع ملی، جان خود را فدا کرده‌اند، این بار نیز در عرصه کمک به محرومان، نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا برگ زرینی در تاریخ انقلاب ثبت کردند.

خالقیان بیان کرد: زنده نگه داشتن روحیه و معرفت بسیجی بین آحاد ملت به‌ویژه نسل جوان امروز یکی از مهم‌ترین اولویت‌هایی است که باید پیگیری شود تا نسل آینده‌ساز کشور بدانند هیچ بن‌بستی برای کشور وجود ندارد.

او گفت: بسیجیان امروز با پیروی از مکتب سلیمانی، امیدآفرین و با رویکرد خالصانه نیروی خود را در خدمت مردم به میدان آورده‌اند.

به گزارش فارس، در راستای برگزاری رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه به همت سازمان امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر کشور و همراهی خیران، بسته‌های معیشتی محتوی شکر، حبوبات، چای، برنج، روغن نباتی، ماکارونی، رب گوجه‌فرنگی و ...‌ خریداری و در استان‌ها توزیع شد.

۵۰ بسته غذایی هر یک به ارزش سه میلیون ۵۰۰ هزار ریال به همت جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرخه در مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان سرخه توزیع شد.

در راستای فرمایشات گوهربار رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرای رزمایش کمک مؤمنانه، جمعیت هلال‌احمر نیز در سراسر کشور دست یاری به‌سوی مردم گرفته است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول