اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

عملیات «میثاق بهمن» در مساجد استان تهران برگزار شد

عمیات محله‌محور میثاق بهمن در بیش از ۱۰۰ مسجد از مساجد استان تهران در روز بیست و دوم بهمن اجرا شد.

عملیات «میثاق بهمن» در مساجد استان تهران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس، عمیات محله‌محور میثاق بهمن در بیش از ۱۰۰ مسجد از مساجد استان تهران در روز بیست و دوم بهمن اجرا شد. از سوی مرکز رسیدگی به امور مساجد برنامه‌های متنوّعی برای چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از حدود یک ماه قبل طراحی و برنامه‌ریزی شده بود و به مساجد استان تهران ابلاغ شد و به فضل الهی این برنامه‌ها در طول دهه مبارکه‌ی فجر به نحو احسن در مساجد برگزار شد. 

در روز ۲۲ بهمن بیش از ۱۰۰ مسجد از مساجد استان تهران، به ارائه خدمات فرهنگی به مردم و شرکت کنندگان در راهپیمایی پرداخته و عملیات میثاق بهمن را در مسیر تظاهرات خورویی و ماشینی برگزار کردند. این مساجد در روز ۲۲ بهمن از کسانی که در تظاهرات ماشینی و موتوری شرکت کردند، پذیرایی و بین ایشان پرچم توزیع کردند.

همچنین در این روز، مساجد منتخب عملیّات محلّه محور میثاق بهمن اقدام به برپایی غرفه های نشاط کرده و خدمات فرهنگی متنوّعی را به شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ارائه کردند.

اجرای صحنه‌ای گروه‌های سرود و نمایش، غرفه‌ ویژه کودکان و نوجوانان، غرفه‌ پاتوق کتاب، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، پخش نماهنگ و مستند بخش دیگری از فعالیت‌های مساجد در قالب عملیات میثاق بهمن بود. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول