اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

مدیریت‌های قبلی در حوزه تولید قطعات هلی‌کوپتری نگاهشان به داخل نبود

وزیر راه و شهرسازی گفت: اگر مدیریت‌های قبلی در تولید قطعات هلی‌کوپتر نگاه به داخل داشتند، امروز ما در تولید قطعات هلی‌کوپتر خودکفا بودیم.

مدیریت‌های قبلی در حوزه تولید قطعات هلی‌کوپتری نگاهشان به داخل نبود

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مراسم رونمایی از موتورهای بازسازی اساسی شده توسط متخصصان داخلی امروز در شرکت هلی‌کوپتری ایران با حضور وزیر راه و شهرسازی، جانشین مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، مدیرعامل ایران‌ایر برگزار شد.

در این مراسم وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: شرکت هلی‌کوپتری ایران چند وقتی شرایط مناسبی نداشت اما امروز با مدیریت متعهدانه فعالیت‌های شرکت رو به رشد است .

محمد اسلامی تأکید کرد: فکر و اندیشه درست و نگاه واقع‌بینانه باید وجود داشته باشد تا ظرفیت‌ها به کار گرفته شود و در راستای گسترش خدمات‌دهی از ظرفیت هلی‌کوپتری کشور استفاده حداکثری شود.

وی افزود: برای تحقق این اهداف در کنار ابزارآلات و قطعات تعهد نقش اساسی دارد، تا با مدیریت صحیح یک شرکت دارای صلاحیت را عملیاتی نگه داشت و بنیاد تعاون ناجا این تعهد را دارا است.

وی با اشاره به اورهال موتورهای هلی‌کوپتر در شرکت هلی‌کوپتری ایران گفت: فعالیت نوینی با تکیه بر دانش داخل صورت گرفته است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: جمعی از بچه‌های پنها اوایل دهه 70 خدمت مقام معظم رهبری نوشتند که قطعات در انبار داریم و اگر اجازه دهید کار کنیم توانایی ساخت هلی‌کوپتر در کشور وجود دارد که رهبر فرمودند ظرفیت را فراهم کنید.

اسلامی تأکید کرد: اگر در کشور کاهلی وجود نداشت همه اجزای هلی‌کوپتر ساخت داخل شده بود، اما کسانی بودند که در رأس مدیریت‌های خود باورهایشان به صفر نزدیک بود، اما امروز این باور ظرفیت و توانمندی  وجود دارد و هلی‌کوپترهای قدرتمند ساخت داخل زیادی داریم و در پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای به هلی‌کوپترها بیش از هر زمان دیگر نیاز داریم و می‌توانیم از بازیگران مطرح در صنعت هلی‌کوپتری دنیا باشیم.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول