اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

روزهای سبز پایتخت طبیعت؛ آغاز ساماندهی ورودی و خروجی‌های شهر یاسوج

ورودی و خروجی‌های شهر یاسوج که تا امروز وضعیت نه چندان مطلوبی داشتند و برازنده پایتخت طبیعت ایران نبودند به دستور استاندار و با پی‌گیری معاون عمرانی استارت ساماندهی آن‌ها زده شد.

روزهای سبز پایتخت طبیعت؛ آغاز ساماندهی ورودی و خروجی‌های شهر یاسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج یکی از مشکلاتی که در شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد به وضوح دیده می‌شود و موجب نگرانی همه شهروندان شده و چشم انداز خوبی مقابل دید مسافران و گردشگران ایجاد نمی‌کند ورودی و خروجی‌هایی است که در بدترین حالت قرار داشته و زیبنده استان چهار فصلی به نام کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج به عنوان پایتخت طبیعت ایران نیست.

به گزارش فارس؛ هر چند در 7 سال گذشته از عمر دولت تدبیر و امید اقدام آن چنانی برای ساماندهی این ورودی و خروجی‌ها صورت نگرفت اما به تازگی و با دستور استاندار و پی‌گیری‌های معاون جدید عمرانی استاندار استارت کار ساماندهی ورودی و خروجی‌ شهرهای استان از شهر یاسوج زده شد.

کیامرث حاجی‌زاده در آیین ساماندهی ورودی شهر یاسوج از پلیس‌راه شیراز و سرآبتاوه اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های ما بعد از حضور در استان رسیدگی به وضعیت ورودی‌ و خروجی شهر‌ها بود و به همین منظور به دستور استاندار پی‌گیر چنین مشکلی شدیم.

 

وی با بیان اینکه نه تنها ورودی و خروجی‌ شهر یاسوج بلکه همه شهرهای استان دغدغه مسئولان استانی است افزود: کار ساماندهی ورودی شهر یاسوج از محل پلیس‌راه آغاز شد که راهداری و شهرداری به عنوان دو دستگاه متولی اصلی اقدامات مجزایی انجام خواهند داد.

معاون عمرانی استاندار با بیان اینکه کار تعریض و و ساخت ابنیه و جداول بر عهده راهداری است به وظیفه شهرداری اشاره کرد که فضای سبز و گلکاری و درختکاری را بر عهده خواهند داشت و در یک بازه زمانی مشخص این کار انجام خواهد شد.

وی با بیان این که دهیاری‌ها و بخشداری مرکزی نیز موظف به همکاری در این پروژه مهم هستند افزود: خبر خوب دیگر اینکه ساماندهی ورودی و خروجی شهر یاسوج از سمت فرودگاه نیز به زودی پیمانکار آن مشخص خواهد شد که این پروژه به طول 4 کیلومتر است.

معاون عمرانی استاندار با تاکید بر این که کار ما تنها در شهر یاسوج و مرکز استان خلاصه نمی‌شود به ساماندهی ورودی و خروجی شهر یاسوج هم اشاره کرد که قرارگاه خاتم پای کار آمده و دیگر شهرها نیز در برنامه ساماندهی قرار دارند.

 

حاجی‌زاده با بیان اینکه طرح جامع شهری یاسوج در وزارت راه و شهرسازی و وزارت کشور مراحل نهایی خود را سپری می‌کند خاطرنشان کرد: تا آماده شدن این طرح در یک بازه زمانی ساماندهی ورودی و خروجی‌های شهر یاسوج از سراب‌تاوه تا مادوان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول