اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

بیمارستان‌های رودسر و املش نیازمند گسترش امکانات درمانی است

نماینده مردم رودسر و املش با بیان اینکه بیمارستان‌های رودسر و املش نیازمند گسترش امکانات بهداشتی و درمانی است، گفت: برطرف شدن مشکلات این بیمارستان‌ها برای ارائه خدمات بهتر به مردم منطقه ضروری است.

بیمارستان‌های رودسر و املش نیازمند گسترش امکانات درمانی است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودسر با اشاره به مشکلات مجموعه حوزه بهداشت و درمان در شهرستان‌های رودسر و املش اظهار کرد: برای برطرف شدن مشکلات دو بیمارستان رودسر و املش پیگیری‌هایی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه دستگاه سی‌تی‌اسکن که همیشه جزء آرزوهای کادر درمان و مردم بود وارد شهرستان رودسر شده است، افزود: چون شرایط شهرستان یک شرایط ویژه‌ای بود و بیمارستان شهید انصاری رودسر بیمارستانی بود که کرونا بستر بود به دستور شخص وزیر در سراسر کشور سی‌تی‌اسکن‌هایی برای بیمارستان‌هایی که فاقد این دستگاه بودند ارسال شد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با اذعان به اینکه ۶ دستگاه سی‌تی‌اسکن وارد گیلان شده است، تصریح کرد: یکی از این دستگاه‌ها وارد شهرستان رودسر شده , قرار بود در دهه فجر به افتتاح برسد اما چون افتتاح منجر به بهره‌برداری نمی‌شد طی تماسی که با رئیس دانشگاه علوم پزشکی داشتم شرط افتتاح این دستگاه را قابلیت استفاده و بهره‌برداری آن برای مردم گذاشته شد که به‌زودی این افتتاح انجام می‌شود.

وی اختصاص دستگاه اکسیژن ساز سانترال برای بیمارستان شهید انصاری رودسر را از دیگر اقدامات خواند و افزود: حدود ۴۰ دستگاه سرمایشی در اختیار این بیمارستان قرار گرفت.

صفری با اشاره به اتمام کلینیک بیمارستان شهید انصاری رودسر بیان کرد: برای اتمام این کلینیک نیمه‌تمام نیازمند به دو میلیارد تومان اعتبار بود که خوشبختانه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان اعتبار موردنیاز جذب و امروز این کلینیک آماده افتتاح قرار دارد.

وی شبانه‌روزی شدن درمانگاه کلاچای را از مطالبات به‌حق مردم این منطقه خواند و تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته امیدوارم که تا پایان سال شاهد این باشیم تا درمانگاه کلاچای به‌صورت شبانه‌روزی به مردم خدمات ارائه دهد.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نیمه‌تمام مانده پروژه درمانگاه چابکسر بیان کرد: برای ادامه روند اجرای این طرح نیازمند اعتبارات مالی است امیدوارم با صبوری مردم چابکسر این اجازه را به ما بدهند تا با پیگیری موضوع به نتایجی برسیم.

وی با اشاره به مشکلات حوزه بهداشت و درمان املش گفت: با کمک‌های هیات امنای بیمارستان املش در این مدت کرونایی بالغ‌بر سه میلیارد تومان از خیرین جذب شد که در دهه فجر ما شاهد افتتاح بخش جراحی و اطفال این بیمارستان بودیم

صفری با اشاره به گسترش امکانات بهداشتی و خدماتی در بیمارستان املش بیان کرد: بحث زباله‌سوز این بیمارستان هم آماده بهره‌برداری است که در زمان مشخصی به صورت رسمی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به موضوع ورزش شهرستان‌های رودسر و املش اظهار کرد: این دو شهرستان از ظرفیت‌های خوبی در حوزه ورزش برخوردار هستند اگر بیشتر در این حوزه سرمایه‌گذاری شود به نتایج بهتری دست خواهیم یافت.

نماینده مردم رودسر و املش با اشاره به آماده افتتاح بودن طرح چمن مصنوعی املش افزود: چمن مصنوعی رودسر نیز در حال اجرا است و ما به دنبال یک چم مصنوعی بزرگ برای شهر رحیم‌آباد و چهار چمن مصنوعی در حوزه روستایی هستیم که امیدوارم محقق شود.

وی از تشکیل کارگروه ورزشی در سطح شهرستان خبر داد و گفت: هدف از ایجاد این کارگروه ارتباط بهتر با ورزشکاران و تسریع و تسهیل در امور ورزشی است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول