اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

رنگ‌بندی‌های کرونایی نباید ما را فریب دهد/ مردم استان همواره با مسؤولین همدل بوده‌اند

استاندار قزوین گفت: رنگ‌بندی‌های کرونایی نباید ما را فریب دهند، زیرا عدم رعایت پروتکل‌ها ممکن است فاجعه‌آفرین باشد، در همین راستا در استان شاهد بودیم که به محض اعلام وضعیت آبی، متأسفانه رعایت پروتکل‌ها تا حدود زیادی نادیده گرفته شد و این امر منجر به افزایش آمار مبتلایان و بستری‌های کرونایی در استان گشت و در نهایت بیشتر شهرستان‌های استان مجدداً به وضعیت زرد بازگشتند.

رنگ‌بندی‌های کرونایی نباید ما را فریب دهد/ مردم استان همواره با مسؤولین همدل بوده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هدایت‌الله جمالی‌پور، استاندار قزوین در جلسهٔ ستاد مقابله با کرونای استان که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در محل استانداری قزوین برگزار شد، ضمن تشکر از همهٔ مسؤولان و گروه‌های جهادی در مقابله با بیماری کرونا گفت: وضعیت استان قزوین با شرایط بسیاری از استان‌ها متفاوت است، نزدیک بودن به پایتخت و مهاجر پذیر بودن شرایط ما را متفاوت کرده است و همین امر کنترل وضعیت و مدیریت آن را مشکل‌تر می‌کند.

وی افزود: همهٔ ظرفیت‌ها در استان در راستای خدمات‌رسانی بسیج شده‌اند و امروز تنها چیزی که مطرح نیست اختلافات است، زیرا ما امروز یک مجموعهٔ همدل در استان داریم که در مسیر خدمت‌رسانی به مردم به‌صورت هماهنگ عمل کرده و از هیچ کوشش و تلاشی در این زمینه دریغ نمی‌کند.

استاندار قزوین ادامه داد: ما با توجه به مصوبات ستاد استانی کرونا شرایط سختی را برای مردم استان در نظر گرفتیم، هنوز هم برخی از مشاغل و اصناف در استان تعطیل هستند، اما این عزیزان صبورانه ما را همراهی کردند و با ما همدل بودند؛ زیرا هر کجا مردم ببینند که هدف مسؤولان خدمت صادقانه است، صمیمانه به آنان اعتماد کرده و آنان را همراهی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: این رنگ‌بندی‌های کرونایی نباید ما را فریب بدهند، زیرا عدم رعایت پروتکل‌ها ممکن است فاجعه‌آفرین باشد، در همین راستا در استان شاهد بودیم که به محض اعلام وضعیت آبی، متأسفانه رعایت پروتکل‌ها تا حدود زیادی نادیده گرفته شد و این امر منجر به افزایش آمار مبتلایان و بستری‌های کرونایی در استان گشت و در نهایت بیشتر شهرستان‌های استان مجدداً به وضعیت زرد بازگشتند.

این مسؤول در پایان تأکید کرد: خوش‌بختانه از روزهای گذشته عملیات واکسیناسیون در استان از کادر درمان شروع شده و گروه‌های پرخطر و بیماران سخت نیز به‌زودی واکسینه خواهند شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول