اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان لودابی

رابط مؤسسه خیریه سنا در لوداب با اشاره به این که این ششمین مرحله توزیع بسته‌های ارزاق بین خانواده‌های نیازمند لوداب است گفت: به همت موسسه خیریه سنا 41 بسته معیشتی بین نیازمندان لودابی توزیع شد.

توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان لودابی

 به گزارش خبرگزاری فارس از لوداب، محمدامین سجادی-با توجه به مشکلات کسب و کار و معیشتی این روزهای کرونایی که منجر به ضعف اقتصادی خانوارهای کم درآمد و بی‌بضاعت و همچنین ضعیف‌تر شدن‌ آنها شده است.

در این شرایط حمایت و کمک به اقشار و خانواده های آبرومند و بی بضاعت تا زمان برون رفت از این موقعیت حساس و ریشه کن شدن این ویروس منحوس می تواند کمک شایان توجهی به این اقشار آسیب پذیر کند.

 

فرهاد آسمند رابط گروه خیرین سنا در لوداب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لوداب،گفت: با توجه به اینکه منطقه لوداب یکی از مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب می‌شود، نیاز به توجه ویژه خیرین و افراد نیکوکار دارد، تا در جهت رفع این محرومیت‌ها گام خوبی برداشته شود. 

آسمند تصریح کرد: از1396 تا کنون  که سیل کمک‌های خیریه سنا به این منطقه ی محروم سرازیر شده است ،کمک‌های شایان توجهی از جمله اهدای 9 عدد کانکس به مدارس، توزیع کفش و لباس در مدارس ، توزیع بسته های ارزاق بین خانواده‌های نیازمند لودابی ، احداث سرویس‌های بهداشتی برای مدارس و پیگیری و درمان بیماران نیاز مند و...چند نمونه ی دیگر ، که توسط این خیریه در بخش لوداب ارائه شده است. 

وی با اشاره به این که این ششمین مرحله توزیع  بسته‌های ارزاق بین خانواده‌های نیازمند لوداب است افزود: در این مرحله از توزیع، 41 بسته مواد غذایی بین خانوادههای آبرومند روستا های ده سوخته ،هود،آبمورد ،وحدت و آبلمی ،اشکفت سیاه ،دلاوری، و گرگیون توزیع شد که امید است با همکاری گروه خیرین سنا در آینده بتوانیم همه ی روستاهای محروم لوداب را تحت پوشش توزیع خود قرار دهیم.

در ادامه آسمند از همه ی خیرین و نیکوکارانی که تا کنون کمک های زیادی به این منطقه ی محروم کرده اند تشکر کرد و گفت امیدوارم با توجه به محرومیت زیاد این منطقه کمک های خیرین عزیز ادامه دار باشد و همه ی کسانی که توانایی کمک دارند وارد صحنه ی بخشش بشوند تا به امید خدا در جهت رفع محرومیت این منطقه ی محروم گام موثری برداشته شود. 

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول