اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

تکلیف اعتکاف، همچنان نامشخص/ شهرهای زرد و آبی احتمالا پذیرای معتکفان هستند

معاون راهبری و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی گفت: کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد ملی کرونا با برگزاری مشروط اعتکاف در شهرهای آبی و زرد موافقت کرد، اما تصمیم نهایی با ستاد ملی است.

تکلیف اعتکاف، همچنان نامشخص/ شهرهای زرد و آبی احتمالا پذیرای معتکفان هستند

حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی، معاون راهبری و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: جلسه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با حضور وزیر کشور امروز دوشنبه ۲۷ بهمن‌ماه برگزار شد و در خصوص برگزاری مراسم اعتکاف، جشن‌های رجبیه و شعبانیه و همچنین برنامه‌های دعا و استغاثه به درگاه الهی تصمیم‌گیری شد.

وی افزود: این کمیته مصوب کرد برگزاری اعتکاف در شهرهای آبی و زرد با رعایت دستورالعمل‌هایی از جمله تعیین مکان مجاز با حضور کارشناسان وزارت بهداشت، منع حضور افراد بالای ۶۰ سال و ارائه تست منفی کرونا برای افرادی که پیش از این تست مثبت داشته‌اند و ... برگزار شود که البته مشروح این دستورالعمل‌ها متعاقبا اعلام خواهد شد.

حریزاوی تصریح کرد: برگزاری مراسم اعتکاف در شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع است.

معاون راهبری و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی افزود: برگزاری مراسم جشن اعیاد رجبیه و شعبانیه با رعایت دستورالعمل‌های مطرح شده در گذشته و مشابه شرایط برپایی نماز جمعه و جماعت در شهرها مجاز است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این مصوبات برای تایید نهایی و ابلاغ به ستاد ملی کرونا ارسال شد تا با حضور رئیس جمهور در خصوص آن تصمیم‌گیری و ابلاغ شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول