اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

تجلیل نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایران از جهادگران حوزه سلامت

مراسم تجلیل از جهادگران حوزه سلامت با حضور رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایران و جمعی از مسئولان این دانشگاه برگزار شد.

تجلیل نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایران از جهادگران حوزه سلامت

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری فارس، مراسم تقدیر از جهادگران حوزه سلامت با حضور حجت الاسلام عیسوی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایران، باقری‌فرد معاون آموزشی و البرزی جانشین بسیج جامعه پزشکی دانشگاه برگزار شد.

حجت الاسلام احمدی معاون نهاد رهبری و مسئول طرح مراقبت معنوی دانشگاه علوم پزشکی ایران در این مراسم با اشاره به حضور مفید و موثر جهادگران حوزه سلامت در بخش های کرونایی بیمارستانهای دانشگاه فعالیت های گروه های جهادی را در راستای کاهش آلام روحی بیماران و کادر درمان بسیار موثر دانست.

حجت الاسلام احمدی موج سوم کرونا را فصل جدیدی از حضور جهادگران حوزه سلامت و ارائه خدمات تخصصی مراقبت معنوی عنوان کرد و گفت: حضور حدود ۱۳۰ نفر از طلاب آموزش دیده و مجرب در حوزه ارائه خدمات مراقبت معنوی از ویژگی منحصر به فرد این دوره است.

معاون نهاد رهبری دانشگاه ضمن تقدیر از گروه های جهادی بصیر،گروه جهادی پیامبر رحمت و گروه جهادی نرجس خاتون، حضور و مدیریت طلاب و روحانیون در ارائه خدمات جهادی حوزه سلامت را مصداق روشن رویش های انقلاب اسلامی عنوان کرد.

در ادامه مراسم فعالیت های طلاب جهادی در قالب مستند تصویری به نمایش گذاشته شد و مسئولین گروه های جهادی ارائه گزارشی از فعالیت‌های گسترده طلبه‌های جهادگر در بخش های کرونایی بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی ایران پرداختند.

باقری فرد معاون آموزشی دانشگاه در ادامه ضمن تقدیر مجدد از فعالیت های گروه های جهادی؛ تلاش جهادگران سلامت را مکمل زحمات پرسنل درمان دانست و با اشاره به حاکم بودن فرهنگ ایرانی اسلامی در جامعه ایرانی، جایگاه خدمات معنوی را در فرآیند درمان موثر و بی‌بدیل خواند.

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به اینکه ویروس کرونا ضرورت توجه به مباحث معنوی و دینی را بیش از پیش به اثبات رساند گفت: تلاش کادر درمان التیام بخش در دمای جسمانی است و تمرکز در مباحث دینی و معنوی التیام بخش در دمای روحی عارض شده از بیماری است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران با استناد به سخنان مقام معظم رهبری تهدید کرونا را زمینه‌ای برای تبدیل شدن آن به فرصت قلمداد کرد.

در پایان این مراسم از مسئولین گروه‌های جهادی و نمایندگان آنها تجلیل شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول