اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

رهایی ۲ محکوم به قصاص در زندان ابهر

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان از رهایی دو محکوم به قصاص در زندان شهرستان ابهر خبر داد.

رهایی ۲ محکوم به قصاص در زندان ابهر

محمد جوادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طرح آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با کمک خیرین در حال اجرا بوده و خوشبختانه همراهی خیرین در این زمینه مطلوب است.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان با اشاره به اینکه دو هفته قبل هشت نفر از زندان زنجان با اجرای نذر هشتم آزاد شدند، اضافه کرد: با تلاش‌های شبانه روزی کارکنان و مددکاران و با حمایت خیرین و نیکوکاران در روز هشتم هر ماه هشت زندانی جرائم مالی نیازمند شناسائی و با پرداخت بدهی یا اخذ رضایت از شاکی از زندان آزاد می‌شوند.

وی همچنین از رهایی دو زندانی محکوم به قصاص و اعدام از چوبه دار در شهرستان ابهر خبر داد و گفت: با همت و تلاش شورای حل اختلاف مستقر در زندان شهرستان ابهر و زحمات مددکاران و مسؤولین این زندان، دو زندانی پس از جلب رضایت و بخشش اولیای دم، از چوبه دار رهایی یافتند.

جوادی بیان داشت: با برگزاری جلسات متعدد با خانواده‌های اولیای دم، این دو خانواده با گذشت خود توانستند زندگی دوباره با این دو محکوم ببخشند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان خاطر نشان کرد: با الطاف خداوند متعال و تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران زندان و شورای حل اختلاف مستقر در زندان‌ها با احتساب این دو نفر پرونده رضایت از قتل‌های غیرعمد از ابتدای سال جاری تاکنون به ۱۷ فقره رسید که این اقدام شایسته مرهون سخاوت و گذشت خانواده‌های مقتولین است.

وی بیان کرد: پرونده‌های قتل عمد در سطح استان با هدف ارتقای نظم و آرامش در جامعه به صورت جدی از سوی مددکاران و شوراهای حل اختلاف زندان در حال پیگیری است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول