اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

توضیحی به گزارش فارس| احداث راه روستای دون از توابع بخش سندرک شهرستان میناب در اولویت قرار دارد

اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان اعلام کرد: در سال‌جاری با تفاهم مشترک با قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد(ع)، زیرسازی 5 کیلومتر از مسیر مذکور در دستور کار قرارگاه یاد شده قرار گرفت و انجام شد و مناقصه اجرای آسفالت آن هم اکنون در حال برگزاری است و با انتخاب پیمانکار اجرای آسفالت مسیر تعهد شده، انجام خواهد شد.

توضیحی به گزارش فارس| احداث راه روستای دون از توابع بخش سندرک شهرستان میناب در اولویت قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، بدنبال انتشار گزارشی از وضعیت روستای دِوِن از توابع بخش سندرک شهرستان میناب، اداره اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان توضیحاتی ارائه کرد.

در این توضیح آمده است: 

ضمن تشکر از دغدغه خبرگزاری فارس در جهت رفع مشکلات مردم، با توجه به انتشار گزارش، «دِوِن» کجاست؟/ مسؤولان هرمزگان بی‌خبر از این روستا! در خبرگزاری فارس استان هرمزگان، به اطلاع می‌رساند: روستای دوین از توابع بخش سندرک شهرستان میناب با 132 خانوار جمعیت از روستاهای دارای اولویت جهت احداث راه روستایی می باشد اما متاسفانه تاکنون بدلیل عدم ابلاغ اعتبار راه روستای مذکور بلاتکلیف مانده است.

 

مسیر روستایی مذکور شامل روستاهای نز و دوین می باشد و قابل ذکر است احداث راه یاد شده جزو راه های اولویت دار جهت احداث در طرح 1000 کیلومتر آسفالت راه های روستایی استان در سال 95 و 96 بود که حدود 8 کیلومتر از مسیر روستای یاد شده تا قبل از روستای نز در سال 96 بازگشایی گردید و با ورود دستگاه‌های نظارتی و ایراداتی که به طرح مذکور گرفته شد، ادامه کار تعطیل و منتفی شد.

در سال‌جاری با تفاهم مشترک با قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد(ع)، زیرسازی 5 کیلومتر از مسیر مذکور در دستور کار قرارگاه یاد شده قرار گرفت و انجام شد و مناقصه اجرای آسفالت آن هم اکنون در حال برگزاری است و با انتخاب پیمانکار اجرای آسفالت مسیر تعهد شده، انجام خواهد شد.

قابل ذکر است بدلیل موقعیت قرارگیری روستای مذکور و وضعیت توپوگرافی منطقه و وجود رودخانه های متعدد در مسیر، جهت احداث راه 22 کیلومتری مذکور و جلوگیری از تخریب‌های آتی نیاز به اعتباری بالغ بر 35 میلیارد تومان مذکور می‌باشد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول