اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

طرح هادی و بهسازی بازار نوبندیان افتتاح شد

طرح هادی و بهسازی بازار نوبندیان در شهرستان دشتیاری با حضور علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به بهره‌برداری رسید.

طرح هادی و بهسازی بازار نوبندیان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، طرح هادی و بهسازی بازار نوبندیان در شهرستان دشتیاری ظهر امروز با حضور احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان و علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.

برای این طرح که عملیات احداث آن در هفته دولت امسال آغاز شده است؛ مبلغ ۱۳۵هزار و ۴۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

در این پروژه؛ ۶هزار و ۶۰۰ مترمکعب خاکبرداری، ۲هزار و ۹۰۰ مترمکعب زیرسازی، حدود ۱۴هزار مترمربع سنگ فرش، ۱۸هزار مترمربع آسفالت و حدود ۲۶هزار مترمربع پیاده رو سازی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان انجام شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان در این مراسم با بیان اینکه مرز رسمی ریمدان به تازگی افتتاح شده است و در آینده نزدیک بازارچه مرزی پسابندر افتتاح می‌شود؛ اظهار داشت: پروژه‌های آب‌رسانی و طرح‌های عمرانی متعددی در شهرستان دشتیاری در حال اجرا است که این موضوع باعث شده این شهرستان در آستانه جهش برای توسعه قرار  بگیرد.

احمدعلی موهبتی ادامه داد: نوبندیان دارای قدمت زیادی است ولی متاسفانه قبل از اجرای طرح هادی و بهسازی بازار از چشم‌انداز و منظره مناسبی ق با تاکید بر مشارکت مردم در حفظ و نگهداری این پروژه؛ ابراز امیدواری کرد:با مشارکت مردم در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، امنیت و اجتماعی، شاهد رشد و بالندگی بیش از پیش این منطقه و استان باشیم.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول