اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سرمربی کوثر: قصد بازیکنان فقط کسب 3 امتیاز بود/ تمام پروتکل‌های بهداشتی اعلامی را رعایت می‌کنیم

سرمربی بازارهای روز کوثر گفت: یک مقدار هیجان بازیکنان ما زیاد بود و فقط در نیمه اول توانستیم در ساختار دفاع خوب باشیم و در نیمه دوم شرایط دفاعی مطلوبی نداشتیم و این ناشی از این بود که بچه‌ها صرفاٌ به دنبال کسب سه امتیاز بودند.

سرمربی کوثر: قصد بازیکنان فقط کسب 3 امتیاز بود/ تمام پروتکل‌های بهداشتی اعلامی را رعایت می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سعید رستمی عصر امروز پس از پیروزی بازارهای روز کوثر مقابل فرش‌آرا در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: شرایط ما به نحوی بود که پس از تساوی هفته گذشته ما که عملاً برای ما حکم باخت را داشت و همچنین بردی که تیم حفاری کسب کرد، نیاز به این ۳ امتیاز داشتیم.

سرمربی بازارهای روز کوثر افزود: یک مقدار هیجان بازیکنان ما زیاد بود و فقط در نیمه اول توانستیم در ساختار دفاع خوب باشیم و در نیمه دوم شرایط دفاعی مطلوبی نداشتیم و این ناشی از این بود که بچه‌ها صرفاٌ به دنبال کسب سه امتیاز بودند و امیدوارم در بازی سنگین هفته آینده مقابل سن‌ایچ نیز پیروز میدان باشیم.

وی تصریح کرد: یک سری پروتکل‌های بهداشتی را فدراسیون تصویب کرده و ما هم مانند سایر تیم‌ها آن را رعایت می‌کنیم؛ الباقی نفرات حاضر در ورزشگاه به عهدهه ما نیست و تحت نظارت مجموعه برگزاری یعنی هیأت فوتبال و ناظر فدراسیون است؛ اما فکر می‌کنم تعداد نفراتی حاضر در سالنی که سرمربی فرش‌آرا اعلام کرده ضرب در ۱۰ یا ۱۵ شده‌اند.

رستمی درباره بازی با شهر ری نیز گفت: در آن بازی برای ما اتفاقاتی رخ داد که مستحق آن نبودیم  و تا حدود ۲ هفته تبعات آن را شاهد بودیم؛ اما آن اتفاقات تمام شده و تمام تمرکز خود را برای بازی با سنیچ قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول