اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

پیگیری برای استقلال آموزش و پرورش فردیس/رویای هفت ساله تعبیر می‌شود؟

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی، گفت: با پیگیری‎های انجام شده دستور استقلال آموزش و پرورش فردیس توسط وزیر آموزش و پرورش صادر و به سازمان امور اداری و استخدامی کشور ارسال شد.

پیگیری برای استقلال آموزش و پرورش فردیس/رویای هفت ساله تعبیر می‌شود؟

علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با بیان اینکه موضوع استقلال اداره آموزش و پرورش شهرستان فردیس، از جمله مهمترین مسائل آموزش و پرورش استان البرز است، گفت: این مسئله را همراه با دیگر مسائل آموزش و پرورش استان البرز طی نشستی با وزیر آموزش و پرورش مطرح شد که پس از آگاهی از وضعیت شهرستان، دستور پیگیری و انجام آن از سوی وزیر به معاون وی داده شد.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همچنین پیگیری مسئله استقلال آموزش و پرورش فردیس توسط وزیر مربوطه به سازمان امور اداری  و استخدامی کشور ارجاع شد.

این نماینده مجلس با اشاره به جمعیت ۱۰۰ هزار نفری دانش آموزان تحت پوشش اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج و شهرستان فردیس، بر ضرورت استقلال این اداره تاکید کرد و افزود: بیش از ۸۰ درصد جمعیت دانش آموزی تحت پوشش این اداره، فردیسی هستند که موضوع عدم استقلال آموزش و پرورش فردیس مدیریت و ساماندهی آموزش و پرورش فردیس را با مشکل مواجه کرده است.  

عباسی در پاسخ به این سوال که آیا سازمان امور اداری و استخدامی کشور با استقلال آموزش و پرورش فردیس موافقت خواهد کرد یا خیر،  گفت: در این خصوص با رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور مکاتبه و موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری خواهم کرد. همچنین در سفر وزیر آموزش و پرورش به استان البرز این موضوع را مجدد پیگیری می‌کنم و حتما این امر با همکاری دستگاه‌‍های مربوطه انجام خواهد شد. 

وی در خصوص نحوه انجام استقلال آموزش و پرورش فردیس، اظهار کرد: فعلا موضوع استقلال آموزش و پرورش فردیس با پذیرش توسط وزیر مربوطه کلید خورد و در خصوص نحوه چگونگی انجام آن باید مجموعه آموزش و پرورش به جمع بندی برسد و تصمیم گیری کند. 

گفتنی است؛ موضوع استقلال آموزش و پرورش شهرستان فردیس پس از گذشت ۷ سال از شهرستان شدن فردیس و با وجود درخواست‌های مکرر مسؤولان شهرستان تا کنون مسکوت مانده بود که خوشبختانه پس از نشست اخیر شورای آموزش و پرورش فردیس با حضور دکتر عباسی نماینده مجلس در حال رسیدن به نتیجه است.

اما موضوع دیگر که بارها از سوی امام جمعه شهرستان مطرح  شده، چگونگی انجام این جداسازی و تعیین محدوده آموزش و پرورش فردیس تا مرز اتوبان است که در این صورت ساختمان اداره آموزش و پرورش در محل کنونی باقی خواهد ماند وگرنه موضوع تأمین ساختمان برای این اداره در فردیس به چالش‌های مجموعه ادارات فردیس اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول