اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

ساخت ۵۰ هزار مسکن محرومان در کشور

مسؤول بسیج سازندگی و محرومیت زدایی سپاه کشوراز ساخت ۵۰ هزار مسکن محرومان در کشور در یک برنامه میان مدت به کمک نهاد‌های حمایتی خبر داد و گفت: از این تعداد ساخت ۶ هزار واحد در کشور شروع شده است.

ساخت ۵۰ هزار مسکن محرومان در کشور

به گزارش خبرگزاری،با حضور مسؤول بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه کشور، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و دیگر مسؤولان استانی 20 واحد مسکونی برای مددجویان کبگیان به بهره‌برداری رسید.

مسؤول بسیج سازندگی و محرومیت زدایی سپاه کشور گفت: سازمان بسیج سازندگی با کمک سپا‌های استانی ، نواحی و پایگا‌های مقاومت در سراسر کشور طرحی را با عنوان طرح جامع محرومیت زدایی  در دستور کار قرار داده است.

سردار زهرایی مدت زمان اجرای این طرح را ۵ سال اعلام کرد و افزود: در این طرح که امسال شروع شده در روستا‌ها با اولویت آبرسانی از طریق قنوات، ایجاد مجتمع آبرسانی ، آبرسانی سیار و همچنین به محل های حاشیه شهرها خدمات رسانی می‌شود.

وی اضافه کرد: ساخت مسکن محرومان و ایجاد اشتغال در مناطق روستایی و همچنین ساخت جاده‌های بین مزارع و اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی از دیگر محور‌های این طرح ۵ ساله در روستا‌ها و محل‌های حاشیه شهر‌ها است.

مسئول بسیج سازندگی و محرومیت زدایی سپاه کشور ادامه داد: با مشارکت خیران و گروه‌های جهادی بیش از ۵۰ درصد طرح‌های روستایی در کشور در بحث تامین آب در حال اجرا است و امسال نیز ۱۰ هزار ۲۳۰ طرح در زمینه‌های مختلف در روستا‌های سراسر کشور اجرا و به بهره‌برداری رسید.

سردار زهرایی از ساخت ۵۰ هزار مسکن محرومان در کشور در یک برنامه میان مدت به کمک نهاد‌های حمایتی خبر داد و گفت: از این تعداد ساخت ۶ هزار واحد در کشور شروع شده و در استان کهگلویه و بویراحمد هم بیش از ۶۵۰ واحد در حال ساخت است. 

وی افزود: در محل‌های حاشیه شهر‌ها در قالب طرح کرامت زیر مجموعه طرح جامعه محرومان خدمات بهداشتی و درمانی، برنامه‌های فرهنگی و سیستم فاضلاب شهری  ایجاد، و پارک و معابر نیز اجرا می‌شود.

در این آیین مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان هم گفت: از سال ۹۷، ساخت ۶۴۹ واحد مسکونی ویژه محرومان با مشارکت بسیج سازندگی سپاه با اعتباری بیش از بر ۳۵۰ میلیارد ریال در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد که تا کنون ۴۷۰ واحد مسکونی تحویل محرومان شده و باقیمانده این واحد‌ها در حال تکمیل است و به زودی به صاحبان این واحد‌ها تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول