اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

ثبت‌نام زیارت نیابتی سیدالشهدا (ع) در لیلةالرغائب آغاز شد+ لینک ثبت‌نام

با نزدیک شدن به اولین شب جمعه ماه رجب، متولیان حرم امام حسین (ع) با توجه به بسته بودن مسیر زیارت برای زائران خارجی به دلیل شیوع کرونا، اقدام به ثبت‌نام زیارت نیابتی سیدالشهدا (ع) در لیلةالرغائب کردند.

ثبت‌نام زیارت نیابتی سیدالشهدا (ع) در  لیلةالرغائب آغاز شد+ لینک ثبت‌نام

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، ماه رجب یکی از ماه‌های پرفضیلت است که اعمالی همچون روزه، دعا، استغفار و زیارت امام حسین (ع) در این ماه مورد تأکید قرار گرفته است.

یکی از روزهای پرفیض این ماه گرانقدر، اولین شب جمعه ماه رجب یا همان لیلةالرغائب است که در این شب گناهان بخشیده و آرزوها برآورده می‌شود.

امسال با توجه به بسته بودن مسیر زیارت امام حسین (ع) و نپذیرفتن زائر خارجی از سوی عراقی‌ها، متولیان حرم امام حسین (ع) اقدام به ثبت‌نام زیارت نیابتی برای اولین شب جمعه ماه رجب کردند.

بر همین اساس، عاشقان زیارت سیدالشهدا (ع) در لیلةالرغائب می‌توانند با نام‌نویسی در زیارت نیابتی تا فردا پنج‌شنبه ۳۰ بهمن‌ماه ساعت ۱۸ به وقت عراق (۱۹:۳۰ به وقت ایران) در این طرح شرکت کرده و در این شب پرفضیلت زائر امام حسین (ع) شوند. علاقه‌مندان به ثبت‌نام زیارت نیابتی امام حسین (ع) در لیله الرغائب می‌توانند به اینجا مراجعه کنند.

به گزارش فارس، متولیان حرم امام حسین (ع) امسال به دلیل نبود زائران خارجی به دلیل شیوع کرونا و بسته بودن مسیر زیارت، طرح زیارت نیابتی را به صورت گسترده ساماندهی کردند؛ تا جایی که در ماه مبارک رمضان سال جاری حدود یک میلیون نفر از راه دور زائر سیدالشهدا (ع) بودند و خادمان اباعبدالله (ع) به نیابت از آنها زیارت کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول