اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

تقویت تعاملات اقتصادی ترکمنستان و ارمنستان

در نشست اتاق‌های بازرگانی و صنایع ترکمنستان و ارمنستان که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، طرفین اولویت‌ تعاملات اقتصادی در زمینه نساجی، ساخت و ساز و کشاورزی را مشخص کردند.

تقویت تعاملات اقتصادی ترکمنستان و ارمنستان

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس، مسئولین اتاق‌های بازرگانی و صنایع ترکمنستان و ارمنستان به صورت ویدئو کنفرانس نشستی برگزار کردند.

«بای مراد آنا محمداف» وزیر صنعت و ارتباطات ترکمنستان به همراه رئیس اتاق بازرگانی و صنایع، نمایندگان وزارتخانه‌های تجارت و روابط اقتصادی خارجی، صنعت نساجی، صنعت و ساخت و ساز، اعضای اتحادیه صنعتگران و کارآفرینان از طرف هیئت ترکمنستان و « واردانیان » مدیر اجرایی اتاق بازرگانی و صنایع ارمنستان، روسا و اعضای هیئت رئیسه اتاق بازرگانی و صنایع ارمنستان و نمایندگان وزارت اقتصاد و شرکت‌های خصوصی این کشور در گفت‌وگوی آنلاین شرکت داشتند.

 در جریان این گفت‌وگو، تقویت مشارکت بین سیستم اقتصادی و بازرگانی دو کشور گام مهمی در گسترش بیشتر همکاری اقتصادی و تجاری دانسته و اذعان شد که ساختار تجاری را تقویت خواهد نمود.

طرفین اولویت‌ تعاملات اقتصادی خود را در زمینه صنعت نساجی، ساخت و ساز و کشاورزی مشخص کردند.

در چارچوب این دیدار پیشنهادهایی ارائه شد که نشان دهنده پتانسیل موجود برای ایجاد مشارکت‌ها و همکاری‌هایی در زمینه تولید است.

در نتیجه این دیدار، توافق‌نامه‌ای در مورد ایجاد روابط تجاری بین محافل تجاری دو کشور امضا شد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول