اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تخریب 7 ویلای غیرمجاز در لاریجان آمل

7 ویلای غیرمجاز به مساحت بیش از 25 هزار متر مربع در حوزه قضایی بخش لاریجان تخریب و به وضع سابق بازگشت.

تخریب 7 ویلای غیرمجاز در  لاریجان آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، در راستای ادامه تخریب ویلاهای غیرمجاز در استان و برخورد قضایی با هرگونه تجاوز به اراضی ملی و تغییر غیرمجاز کاربری اراضی زراعی و باغی، هفت ویلای غیرمجاز  با مساحت ۲۵ هزار متر مربع با دستور دستگاه قضایی مازندران در لاریجان قلع و قمع زمین‌ها به وضع سابق برگشت.

دستگاه قضایی استان، مبارزه با زمین‌خوران،کوه‌خواران و متصرفان غیرمجاز منابع طبیعی را که منجر به تضییع حقوق بیت‌المال خواهد شد در اولویت ماموریت‌های خود قرار داده و اعلام کرده؛ تعدی به بیت‌المال در هیچ نقطه‌ای از مازندران از چشمان تیزبین عدالت مغفول نخواهد ماند.

بخش لاریجان از مناطق خوش آب و هوا و توریستی استان به شمار می‌آید، مناطقی که دارای جاذبه گردشگری و توریستی بوده اغلب مورد توجه اشخاص سودجو و سوداگر است که با فرصت‌طلبی و قانون‌گریزی اقدام به تخریب جنگل و کوه می‌کنند و براین اساس دستگاه قضایی استان ضمن رفع تصرف و قلع قمع مستحدثات ایجاد شده؛ با خاطیانی که نسبت به صدور مجوز غیرقانونی اقدام کردند؛ برخورد قاطع و بدون اغماض خواهد کرد.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول