اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

بهره‌برداری از فاز ٢ تصفیه‌خانه شهرک صنعتی خوی با حضور معاون وزیر صمت

فاز 2 تصفیه‌خانه شهرک صنعتی خوی با حضور علی رسولیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به بهره برداری رسید که برای بهره‌برداری از این بخش تصفیه خانه ۵٠ میلیارد ریال هزینه شده است.

بهره‌برداری از فاز ٢ تصفیه‌خانه شهرک صنعتی خوی با حضور معاون وزیر صمت

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه صبح امروز فاز 2 تصفیه‌خانه شهرک صنعتی خوی با حضور علی رسولیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به بهره برداری رسید که برای بهره‌برداری از این بخش تصفیه خانه ۵٠ میلیارد ریال هزینه شده است.

حسن حاتمی در حاشیه این افتتاح، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، از بهره‌برداری فاز ۲ تصفیه‌خانه شهرک صنعتی خوی با حضور علی رسولیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران خبر داد و اظهار داشت: برای بهره‌برداری از این بخش تصفیه خانه ۵٠ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: این طرح در ٢٨ ماه کار شده و با اضافه شدن ۵٠٠ متر مکعب به ظرفیت این تصفیه خانه، این ظرفیت به ٩۵٠ مترمکعب در روز رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: این تصفیه خانه تمام ٣٠٠ واحد صنعتی شهرک صنعتی خوی را تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی یادآور شد: همچنین در این روز مجتمع خدماتی رفاهی صدف شهرک صنعتی خوی با ٢٠٠ میلیارد ریال اعتبار و در زمینی به مساحت ٧۵٠ مترمربع به بهره‌برداری رسید.

حاتمی اضافه کرد: این واحد خدماتی برای ٢۵ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی می‌کند.

وی با بیان اینکه ۳۴ شهرک و ناحیه صنعتی در آذربایجان‌غربی وجود دارد، ادامه داد: در حال حاضر ۲ هزار و ۴۰۰ هکتار از زمین‌های این استان در اختیار این تعداد شهرک صنعتی است.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۵ مورد از این تعداد در مساحتی بیش از ۶۵۰ هکتار فعال است.

خاطرنشان می‌شود علی رسولیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در سفری ٢ روزه به آذربایجان‌غربی از شهرک‌های صنعتی استان بازدید خواهد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول