اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۱۷۰ گوشی هوشمند برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار ملایر تهیه شده است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر گفت: تا کنون بیش از ۱۷۰ گوشی و تبلت با همت خیران و همکاران فرهنگی برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار شهرستان تهیه شده است.

۱۷۰ گوشی هوشمند برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار ملایر تهیه شده است

به گزارش خبرنگار فارس از ملایر محمدرضا بشری ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش ملایر با اشاره به فعالیت‌های فرهنگیان ملایر از زمان شیوع کرونا تا کنون اظهار کرد: فرهنگیان شهرستان جهادگرانه با زحمات دوچندان و در کمال دلسوزی آموزش را پیش می‌برند.

وی با اشاره به اینکه همه روستاهای زیر نظر آموزش و پرورش ملایر اگرچه با سرعت‌های متفاوت اما از اینترنت برخوردار هستند افزود: بیش از ۸۹ درصد دانش‌آموزان شهرستان به شبکه شاد متصل هستند و از آموزش مجازی بهره می‌برند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۷۰ گوشی و تبلت به همت خیران و همکاران فرهنگی برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار تهیه شده و این آمار رو به افزایش است تصریح کرد: دانش‌آموزانی هم که به هر دلیل امکان استفاده از برنامه شاد را نداشته باشند علاوه بر صدا و سیمای ملی از محتوای درسی تولید شده در شهرستان در قالب درسنامه، جزوه، فیلم و پادکست‌های آموزشی استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به نتایج آماری تحلیل امتحانات نوبت اول دانش‌آموزان شهرستان گفت: یافته‌های آماری حاکی از آن است که آموزش در شهرستان ملایر به اهداف خود رسیده است.

بشری در ادامه با اشاره به اینکه فعالیت سالن‌های ورزشی تابع دستورات ستاد شهرستانی کنترل، پیشگیری و مقابله با کرونا است اظهار کرد: در صورت بهتر شدن وضعیت و موافقت ستاد مقابله با کرونا، مطابق شیوه‌نامه بهداشتی وزارت آموزش و پرورش سالن‌هایی که امکان رعایت دقیق دستورالعمل‌ها در آنها وجود داشته باشد بازگشایی خواهند شد.

وی از انتخاب و عقد قرارداد با پیمانکاران پروژه‌های خیرساز در شهرستان ملایر خبر داد و با بیان اینکه پروژه‌های خیرساز آموزش و پرورش فعال و در حال پیشرفت هستند گفت: ۵۰ میلیارد ریال از طرف سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به پروژه آموزشی سردار سلیمانی شهرستان اختصاص یافته است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر با بیان اینکه با همکاری خوب سازمان نوسازی مدارس استان درصدد هستیم این پروژه مهرماه آینده آماده بهره‌برداری شود
از آماده‌سازی پروژه آموزشی آینده‌سازان برای اجرای عملیات ساخت خبر داد و تصریح کرد: پیمانکار این پروژه مشخص شده است.

 انتهای پیام/89013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول