اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

احساس مسؤولیت خانم معلم و کلاسی که دیگر غایب ندارد

آموزگار نیک‌اندیش پایه اول دبستان ابرار فلاورجان برای این‌ که بتواند همه دانش‌آموزان کلاس خود را در آموزش‌های مجازی پوشش دهد، اقدام به تهیه گوشی هوشمند برای سه نفر از دانش‌آموزان کرد.

احساس مسؤولیت خانم معلم و کلاسی که دیگر غایب ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عزت شاه‌نظری آموزگار پایه اول دبستان ابرار شهرستان فلاورجان در استان اصفهان با همکاری خیرین و شاگردانش برای چند دانش‌آموزی که بعد از یکسال از آغاز کرونا هنوز در آموزش مجازی حضور نداشتند، گوشی هوشمند تهیه کرده و آن‌ها را به چرخه آموزش مجازی باز گرداندند.

این معلم دبستان ابرار در این باره می‌گوید: از سال گذشته که بیماری کرونا در کشور شیوع پیدا کرد و مدارس تعطیل شد هیچ برنامه و راهکاری از قبل پیش‌بینی نشده بود و این امر باعث نگرانی معلمان و خانواده‌ها شد.

وی که ۲۱ سال سابقه تدریس هم دارد، در ادامه اظهار داشت: با همه مشکلات موجود و حساسیت آموزش در پایه اول مقرر شد آموزش دانش‌آموزان در فضای مجازی انجام شود، از همان ابتدای تشکیل گروه سه نفر از دانش‌آموزانم در کلاس آنلاین حضور نداشتند که با پیگیری‌های صورت گرفته و تماس با خانواده این دانش‌آموزان متوجه شدم از لحاظ مالی دچار مشکل هستند و قادر به تهیه گوشی هوشمند نیستند.

 

شاه‌نظری در ادامه با بیان این که تصمیم گرفتم از طرق مختلف و با کمک دوستان برای این سه دانش‌آموز گوشی هوشمند تهیه کنم، گفت: به لطف خدا و همراهی دوستان سه عدد گوشی برای دانش‌آموزانم خریداری کردم و در اختیار آنان قرار دادم تا از آموزش بازنمانند که به لطف خداوند سال تحصیلی گذشته را با موفقیت سپری کردند و امسال در پایه دوم مشغول به تحصیل هستند.

شاه‌نظری در پایان درباره دلیل و چرایی انجام این کار هم خاطرنشان کرد: وقتی گفته می‌شود معلمی شغل انبیاست یعنی معلم مسؤولیت سنگینی بر عهده دارد و ما در برابر این دانش‌آموزان مسؤول هستیم و امیدوارم توانسته باشم با این حرکت کوچک دل دانش‌آموزانم را شاد کرده باشم و آنچه ماندگار است خدمت برای خدا و بندگان خداست.

انتهای پیام/۶۳۰۵۸/ر/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول