اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

وحدت مسلمانان عامل خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی لازمه پیروزی بر دشمنان را داشتن وحدت و ایجاد همدلی بین مسلمانان عنوان کرد.

وحدت مسلمانان عامل خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین شهریاری دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در دیدار با امام جمعه پاوه مهمترین ابزار دشمن در ایجاد اختلاف بین مسلمانان را سرمایه گذاری جهت تحقق جنگ نرم عنوان کرد و اظهار کرد: دشمن سعی دارد با استفاده از فقر فرهنگی زمینه‌ی جذب مغفولان را فراهم کند.

وی افزود: ایجاد تفرقه بین مسلمانان نقشه‌ی شوم دشمن است که با ظهور انقلاب اسلامی ایران بروز پیدا کرد، چرا که دشمن انقلاب ما را خطری بزرگ برای خود می‌داند.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی وحدت و همدلی بین مسلمانان، دشمن شناسی و بصیرت را از اصول دینداری برشمرد و گفت: امروز باید زیر چتر واحد، اسلام حقیقی را اجرا کنیم و نگذاریم شبکه‌های معاند میان مردم تفرقه ایجاد کنند.

ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه پاوه نیز در این دیدار با گرامیداشت یاد شهدای پاوه گفت: شهدای پاوه برای دفاع از اسلام، انقلاب و ایجاد امنیت جان خود را فدا کردند و امروز نیز مردم منطقه به عنوان مرز داران کشور و مدافعان ولایت ذره‌ای از ارزش‌های انقلاب دست برنداشته‌اند.

وی از آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه به عنوان پدر معنوی استان یاد کرد و افزود: تلاش‌های ایشان در تحقق وحدت در منطقه چشمگیر است.
 
امام جمعه پاوه گفت: امروز دشمن و استکبار جهانی پس از تحمیل جنگ ۸ساله علیه کشور، تعرضات داعش، تحریم‌های اقتصادی و ترور‌های داخلی، به دنبال بروز فتنه‌های دیگری مانند تحریف‌ها و ایجاد تحرکات ملی و مذهبی است که باید برای خنثی کردن این توطئه‌ها هوشیار باشیم.

ماموستا قادری خاطرنشان کرد: شهرستان پاوه با ۶۲ هزار نفر جمعیت، ۱۰۴ مسجد فعال دارد و دارالعلم پاوه درحال حاضر با داشتن ۷۵طلبه دینی در تقویت بنیه علمی طلاب بسیار کوشاست.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول