اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

جلب رضایت مردم باید در دستور کار همه مدیران باشد

استاندار قم با اشاره به اهمیت جلب رضایت مردم در نظام اسلامی تصریح کرد: جلب رضایت مردم باید در دستور کار همه مدیران کشور در هر رده و پایه ای باشد.

جلب رضایت مردم باید در دستور کار همه مدیران باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست که امروز در نشست هم اندیشی با ائمه جمعه استان قم سخن می گفت با اشاره به حمایت و عنایت مراجع عظام تقلید و علما از دولت و مدیریت استان قم اظهار کرد: تلاش کرده ایم تا با عمل به وظایف خود زمینه سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم کنیم.

وی نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری را با عنوان «جهش تولید» مورد توجه قرار داد و گفت: مسؤولان باید این شعار را معیار فعالیت های خود قرار داده و برای تحقق آن تلاش کنند.

استاندار قم با اشاره به این که جهش تولید و تحقق این شعار محور برنامه های مدیریت استان در سال جاری بوده است، به احیای برخی واحدهای نیمه فعال و راکد طی یک سال اخیر توجه داد و افزود: 54 واحد نیمه فعال و راکد استان طی یک سال اخیر به مدار تولید بازگشته اند.

وی تعیین تکلیف واحدهای تملک شده توسط بانک ها را از دیگر محورهای فعالیت مسؤولان استان دانست و اذعان کرد: روزهای سه شنبه هر هفته در استان با عنوان «سه شنبه های اقتصادی» به رسیدگی مستقیم و میدانی به مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان اختصاص دارد.

استاندار قم همچنین به برنامه ریزی برای اجرای طرح توسعه 445 واحد صنعتی در استان قم اشاره کرد و بیان داشت: خوشبختانه در دهه فجر سال جاری افتتاح 212 پروژه در استان، زمینه اشتغال بیش از دو هزار نفر را فراهم کرد.

سرمست تصریح کرد: تردیدی نیست که جلب رضایت مردم باید در دستور کار همه مدیران در هر رده ای باشد.

وی در ادامه با اشاره به سیاست های دولت برای مقابله با شیوع کرونا گفت: در استان قم تلاش کرده ایم تا با عمل به نظرات کارشناسان و متخصصان، ضمن تضمین سلامت شهروندان، معیشت و رونق اقتصادی را نیز تأمین کنیم.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول