اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پست مجموعه مورد اعتماد جامعه است /بازدید امام جمعه زنجان از واحدهای مسکونی محرومین

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: پست مجموعه مورد اعتماد جامعه بوده و در بسیاری از کارهای دولتی توسط پست صورت می گیرد و در دورترین نقاط روستایی نیز خدمات پستی در حال انجام می باشد.

پست مجموعه مورد اعتماد جامعه است /بازدید امام جمعه زنجان از واحدهای مسکونی محرومین

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان آیت‌الله شیخ علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به‌همراه رضا عسگری فرماندار شهرستان زنجان و خواجه‌ای مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان از روستای لگاهی، محمود آباد و دوسران  شهرستان زنجان بازدید کردند.

در این بازدید که از از واحدهای مسکونی محرومین و مقاوم سازی شده و همچنین روند اجرای طرح هادی روستایی صورت گرفت، ضمن دیدار با‌ اهالی این منطقه و بررسی مشکلات موجود، رهنمودهای لازم برای حل مشکلات از سوی مسؤولین مربوطه ارائه شد.

همچنین در مراسمی دیگر رسولی سرپرست پست استان با آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان در این دیدار با اشاره به خدمات پست گفت: پست مجموعه مورد اعتماد جامعه بوده و بسیاری از کارهای دولتی توسط پست صورت می‌گیرد و در دورترین نقاط روستایی نیز خدمات پستی در حال انجام است.

امام جمعه زنجان بیان کرد: توجه به بخش خصوصی و مخصوصا اشتغال خانگی باعث رونق کسب و کار شده و طبق اقدامات موثری که پست در مباحث تجارت الکترونیک داشته می‌توان در این حوزه نیز شاهد اتفاقات بهتری باشیم.
وی افزود : توجه به ظرفیت سنجی محصولات صنایع دستی و کشاورزی استان از شاخص‌های مهم در رونق کسب و کار بوده که پست می‌تواند با بهره‌گیری از این شاخص‌ها خدمات بسیار خوبی را به مردم ارائه کند.

انتهای پیام/73002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول