اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تمام راه‌های اصلی نهاوند باز است/ تردد در محورهای کوهستانی با احتیاط انجام شود

رئیس اداره راهداری نهاوند گفت: با وجود بارش برف از بامداد امروز و ادامه بارش آن تا کنون تمام محورهای اصلی شهرستان باز بوده و رفت و آمد در آنها جریان دارد.

تمام راه‌های اصلی نهاوند باز است/ تردد در محورهای کوهستانی با احتیاط انجام شود

وحید صفدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: به دنبال بارش برف که از بامداد امروز آغاز شده است ماموران راهداری با تجهیزات لازم در محورهای اصلی حاضر شده و راه‌های اصلی شهرستان را برف‌روبی کردند.

وی گفت: البته بارش برف از شب گذشته به صورت کولاک در گردنه گاماسیاب واقع در جاده نورآباد ادامه داشت که نیروهای راهداری جهت جلوگیری از مسدود شدن این محور ارتباطی با تجهیرات لازم اقدام به ماسه و نمک‌پاشی کردند.

رئیس راهداری نهاوند افزود: در حال حاضر این محور باز است اما به رانندگان توصیه می‌شود در صورت امکان سفر خود را به تعویق انداخته و یا از جاده دیگری استفاده کنند در غیر این صورت حتما مجهز به زنجیر چرخ و ودیگر وسایل ایمنی باشند.

وی افزود: علاوه بر این محور، لازم است رانندگان حین عبور از گردنه آورزمان نیز از زنجیر چرخ استفاده کنند تا با توجه به کوهستانی بودن این منطقه با مشکل روبرو نشوند.

صفدری با بیان اینکه در حال حاضر نیز کار برفروبی در محورهای روستایی خزل و نهاوند در حال انجام است افزود: باتوجه به اینکه پس از باران شدید شب گذشته بارش برف نیز شروع شد  لذا برف بر روی برخی از راه‌های روستایی ذوب شده و جاده را لغرنده کرده است.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود رانندگان هنگام تردد نهایت رعایت سرعت و مقررات را داشته باشند تا دچار سانحه نشوند گفت: اغلب راه‌های روستایی نهاوند باز هستد و در چند راه روستای خزل نیز نیروهای ما حال برف روبی چند راه روستایی است.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول