اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تنها کشتارگاه شمال استان اصفهان در آستانه تعطیلی/ تسهیلاتی که اشتغال ۳۰۰ نفر را تضمین می‌کند+ فیلم

مدیرعامل شرکت تعاونی مرغداران کاشان گفت: یکی از قدیمی‌ترین کشتارگاه‌های استان اصفهان که تنها کشتارگاه شمال استان اصفهان است در آستانه تعطیلی قرار دارد.

تنها کشتارگاه شمال استان اصفهان در آستانه تعطیلی/ تسهیلاتی که اشتغال ۳۰۰ نفر را تضمین می‌کند+ فیلم

علی‌رضا جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان، با اشاره به آخرین وضعیت کشتارگاه مرغ این شهرستان اظهار کرد: قدمت این کشتارگاه ۲۰ سال است که در حال حاضر به دلیل نبود نقدینگی و عدم تخصیص تسهیلات لازم دچار فرسودگی شده و در آستانه تعطیلی قرار داد.

مدیرعامل شرکت تعاونی مرغداران کاشان گفت: در این کشتارگاه ۱۰۰ نیرو‌ به‌ صورت مستقیم‌ و ۲۰۰ نفر به‌ صورت غیرمستقیم مشغول به کار هستند و ممکن است به دلیل تعطیلی ۳۰۰ خانوار با مشکلات زیادی مواجه شوند.

 

 

وی گفت: اداره کل دامپزشکی استان اصفهان به دلیل عدم به‌ روز بودن و نقشه ساختمانی نامه تعطیلی کشتارگاه را به فرماندار ویژه کاشان ارسال کرده است که از مسؤولان مربوطه می‌خواهیم مشکل کشتارگاه را حل کنند.

جمشیدی در پایان تصریح کرد: اگر تسهیلات ۵ میلیاردی به این کشتارگاه اختصاص یابد می‌توان طبق دستورالعمل‌های دامپزشکی استان، آن را به‌ روزرسانی کرد که این امر نیاز به توجه مسؤولان مربوطه را دارد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۸/ر۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول