اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اخلاص و انقلابی‌گری مرحوم آیت‌الله فاضلیان زبانزد بود

امام جمعه همدان گفت: اخلاص و انقلابی‌گری آیت‌الله فاضلیان زبانزد بود و باید از زندگی ایشان درس بگیریم.

اخلاص و انقلابی‌گری مرحوم آیت‌الله فاضلیان زبانزد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی ظهر امروز در مراسم پاسداشت شخصیت مرحوم آیت‌الله فاضلیان اظهار کرد: وقتی از آیت‌الله فاضلیان سخن می‌گوییم حسرت دو چیز را دارم یکی اینکه در مدتی که ایشان در قید حیات بودند توفیق حضور بسیار در محضر ایشان را نداشتم و دوم اینکه کاش مزار ایشان در همدان بود تا ملجا هدایتگری برای جوانان بود اما وصیت ایشان بود که در جوار امام رضا(ع) دفن شوند.

وی با بیان اینکه خاکسپاری مرحوم آیت‌الله فاضلیان در مشهد و همسر ایشان در قم که با فاصله کمی از دنیا رفتند محصول اختیارات انسان است گفت: اینکه مزار شخصی در جوار ائمه(ع) باشد اتفاقی نیست بلکه علت و معلول‌های مختلفی داشته و حاصل اخلاص و تقوا و انقلابی‌گری است.

امام جمعه همدان با بیان اینکه مرحوم آیت‌الله فاضلیان از علمای فاضل همدان بود افزود: خاندان فاضلیان در همدان معروف به تدین و معروف به زهد و تقوا هستند، خاندانی که بعد از ایشان نیز اکثریت فرزندان و نوادگان همه طلبه هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان نیز در این مراسم ضمن قرائت پیام وزیر ارشاد در پاسداشت این عالم ربانی اظهار کرد: در راستای پاسداشت مفاخر و مشاهیر همدان امسال با توجه به درگذشت شخصیت عالم ربانی حضرت آیت‌الله فاضلیان، ایشان را به رسم ارج‌گذاری مدنظر قرار دادیم.

احمدرضا احسانی بیان کرد: آیت‌الله فاضلیان یار صدیق بنیانگدار انقلاب در دوران انقلاب و دفاع مقدس بود که در مبارزات انقلابی نیز نقش‌آفرینی داشت.

در این مراسم ضمن قرائت پیام تسلیت رهبر انقلاب توسط حجت‌الاسلام سید حسن فاضلیان فرزند مرحوم آیت‌الله فاضلیان، از ۶ جلد کتاب که یا به قلم آیت‌الله فاضلیان یا به سفارش ایشان نگاشته شده بود نیز رونمایی شد‌.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول