اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

احزاب فضای انتخابات را با تبلیغات و مناظره‌ها گرم ‌کنند

فرماندار شهرضا با بیان اینکه انتخابات فصل برداشت احزاب است گفت: احزاب فضای انتخابات را با تبلیغات و مناظره‌ها گرم ‌کنند.

احزاب فضای انتخابات را با تبلیغات و مناظره‌ها گرم ‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، ناصر اسدی در جلسه احزاب سیاسی شهرستان شهرضا با بیان اینکه احزاب چرخ دنده‎های دموکراسی هستند و می‌توانند رابط متقابلی بین حکومت و مردم باشند، اظهار داشت: احزاب در نظام‌های سیاسی نقش مشارکت و جامعه‌پذیری سیاسی را ایفا می‌کنند.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه احزاب با آموزش‌های حزبی که دیده‌اند مردم را به مشارکت در انتخابات ترغیب و مردم به دلیلی هواداری حزبی در انتخابات شرکت می‌کنند، افزود: یکی از راهکارهای اصلی افزایش مشارکت سیاسی احزاب هستند، احزاب فصل برداشت‌شان انتخابات‌ است و ایده‌های احزاب در قالب نماینده‌ای به نام رئیس جمهور و نماینده مجلس متبلور می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه فضای انتخابات را احزاب با تبلیغات و مناظره‌ها گرم می‌کنند، گفت: توسعه سیاسی در گرو اعتقاد به احزاب است، یکی از کارکردهای ویژه احزاب سوغات سیاسی و ایجاد امنیت در هر نظام سیاسی است.

اسدی با اشاره به اینکه در آستانه سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هستیم، بیان کرد: احزاب باید توجه کنند که انتخابات به عنوان فصل برداشت در پیش است و باید برنامه‌ریزی‌های لازم را در این راستا داشته باشند و با برنامه‌هایی حزبی که دارند در انتخابات شرکت کنند.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه معتقد هستیم مشارکت و آگاهی دادن به مردم و حضور در انتخابات یکی از پایه‌های استحکام نظام است، تصریح کرد: جایگاه احزاب در قانون اساسی مشخص شده است، احزاب از افتخارات نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی با اشاره به اینکه بعد از انتخابات احزاب با نقدها و مناظره‌هایی که انجام می‌دهند، می‌توانند برنامه‌ها را نقد کنند، اضافه کرد: احزاب فضایی را باید فراهم کنند که مردم به برنامه‌ها رأی دهند.

اسدی ادامه داد: شهرستان شهرضا دارای نمایندگی ۱۰ حزب است و یکی از بهترین فعالیت‌ها و عملکردهای را در انتخابات داشته‌اند و انتظار داریم با حضور در انتخابات شاهد یک انتخابات با مشارکت حداکثری مردم باشیم؛ احزاب با استفاده از ظرفیت‌های حداقلی و برنامه‌هایی که ارائه می‌دهند به سمت انتخابی بروند که به سمت ایده‌های خود نزدیک باشد.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه هیچ دولت و مقامی دور از نقد نیست و باید نقد سازنده کرد، خاطرنشان کرد: جنگ اقتصادی یک جنگ وحشیانه است و درست است که نظام اقتصادی را هدف گرفته است اما دشمن به دنبال بازخورد آن در فضای اجتماعی بود.

وی با بیان اینکه جنگ اقتصادی به زندگی و معیشت مردم فشار وارد کرده است، گفت: دشمن تصمیم داشت با این تحریم‌ها اغتشاشات مردمی را به وجود آورد تا ۴۰ سالگی انقلاب را نبینیم، اما نظام و دولت این هدف را نقش بر آب کردند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول