اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

انهدام شبکه گسترده شرط‌بندی شمال کشور توسط اداره‌کل اطلاعات گلستان

اداره‌کل اطلاعات گلستان موفق شد اعضای شبکه گسترده شرط‌بندی در شمال کشور را شناسایی و دستگیر کند.

انهدام شبکه گسترده شرط‌بندی شمال کشور توسط اداره‌کل اطلاعات گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره‌کل اطلاعات استان گلستان، شبکه گسترده شرط‌بندی در نوار شمالی کشور شناسایی و منهدم شد.

رئیس‌کل دادگستری گلستان بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص آخرین جزئیات این پرونده، اظهار کرد: 13 عضو از اعضای این شبکه گسترده شناسایی شده و در اقدام سربازان گمنام امام زمان(عج) اداره‌کل اطلاعات استان گلستان در شهرستان بندرترکمن دستگیر شدند.

هادی هاشمیان بیان کرد: گرداننده اصلی این شبکه در فیلیپین مستقر است و از طریق رابطان خود در استان‌های مازندران، گیلان، گلستان، خراسان رضوی و اردبیل، اعضای را مدیریت و عضویابی می‌کرده است.

وی اضافه کرد: مدیران این شبکه در داخل کشور با استفاده از حساب‌های اجاره‌ای دوستان و بستگان خود، وجوه حاصل از این شرط‌بندی‌ها را به صورت هفتگی از طریق صرافی‌های رسمی و مجاز به حساب سرشبکه در خارج از کشور که در کشورهای مالزی، چین و اندونزی بوده واریز می‌کردند.

رئیس‌کل دادگستری گلستان بیان کرد: تاکنون 130 حساب مرتبط با اعضای این شبکه شناسایی و مسدود شد و اموال متهمان شامل خودروهای لوکس، املاک مختلف نیز شناسایی و دستور منع نقل و انتقالات و توقیف آن‌ها صادر شده است.

هاشمیان بیان کرد: برآوردهای اولیه نشان می‌دهد این افراد دارای گردش مالی 4 هزار و 500 میلیارد ریالی بوده و صرافان نیز دست‌کم 17 هزار میلیارد ریال گردش مالی داشته‌اند.

وی اضافه کرد: متهمان این پرونده هم اکنون بازداشت هستند و  تحقیقات پرونده با کمک سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات گلستان در حال انجام است.

انتهای پیام/83004/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول