اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

غلظت ریزگردها 3 برابر حد مجاز در فهرج/کاهش شعاع دید در محورهای مواصلاتی

فرماندار فهرج گفت: بر اساس اعلام داده‌های دستگاه پایش هوای محیط زیست در شهر فهرج غلظت ریزگردها هم‌اکنون به بیش از سه برابر حد مجاز رسیده است و غلظت ریزگردها شعاع دید را در شهر و محورهای مواصلاتی به شدت کاهش داده است.

غلظت ریزگردها 3 برابر حد مجاز در فهرج/کاهش شعاع دید در محورهای مواصلاتی

امیر باقری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فهرج اظهار داشت: بر اساس اعلام داده‌های دستگاه پایش هوای محیط زیست در شهر فهرج غلظت ریزگردها هم‌اکنون به بیش از سه برابر حد مجاز رسیده است و هوای شهرستان در وضعیت خطرناک قرار گرفته است.

فرماندار فهرج عنوان کرد: غلظت ریزگردها شعاع دید را در شهر و محورهای مواصلاتی این شهرستان از جمله محور فهرج – زاهدان و محور فهرج – چابهار به شدت کاهش داده است.

وی با تأکید بر اینکه شهروندان از عبور و مرورهای غیرضروری در سطح شهر و محورهای مواصلاتی تا فروکش کردن ریزگردها و طوفان خودداری کنند، افزود: محور مواصلاتی فهرج – زاهدان حوالی شورگز را طوفان شدیدی در بر گرفته است و غلظت ریزگردها در مناطق روستایی از افزایش بیشتر برخوردار است.

باقری خاطرنشان کرد: در محورهای مواصلاتی این شهرستان عبور و مرور با کندی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/80013/ق/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول