اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

معلم هر دانش‌آموز مسؤول آموزش او است

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در هر صورت معلم هر دانش‌آموز مسؤول آموزش او است، گفت: معلمان با روش‌های مختلف این کار را انجام می‌دهند.

معلم هر دانش‌آموز مسؤول آموزش او است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن حاجی‌میرزایی پنج‌شنبه در حاشیه جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دانش‌آموزانی که به اینترنت یا گوشی هوشمند دسترسی ندارند را نمی‌توان در دسته افراد بازمانده از تحصیل جای داد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه دانش‌آموزان به دلیل شرایط به وجود آمده از برخی امکانات برخوردار نیستند، عنوان کرد: این دانش‌آموزان محرومیتی از آموزش ندارند.

وی با اشاره به اینکه آموزش این افراد به روش‌های دیگر پیگیری می‌شود، گفت: برخی به صورت حضوری، بعضی از طریق دریافت بسته‌های آموزشی و عده‌ای هم از طریق تلویزیون تحصیل خود را ادامه می‌دهند. 

حاجی میرزایی با اشاره به اینکه در هر صورت معلم هر دانش‌آموز مسؤول آموزش او است، تاکید کرد: معلم با روش‌های مختلف این کار را انجام می‌دهد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه به غیر از افرادی که مشکل تبلت دارند، یک جامعه آماری 600 هزار نفری را مورد بررسی قرار دادیم، بیان کرد: با گفت‌وگوی حضوری با آن‌ها مشخص شد، قالب این افراد به دلایل مختلف اقتصادی و اجتماعی تحصیل را رها کرده‌اند و بیشتر آن‌ها در مناطق محروم هستند که این افراد شناسایی شده و با خانواده‌های آن‌ها صحبت کردیم تا به تحصیل بازگردند.

وی با اشاره به اینکه همه تلاش بر این است که به مخالفانی که آشکارا مخالفت می‌کنند و یا سابقه مخالفتی دارند، مسؤولیتی اعطا نشود، گفت: طبیعی است که هر دولتی، به نیرویی که آن را قبول دارد، مسؤولیت بدهد.

حاجی‌میرزایی با اشاره به اینکه حداقل جابه‌جایی‌ها اتفاق خواهد افتاد، گفت: بدون شک برای افرادی که بازنشسته می‌شوند، جایگزین در نظر گرفته می‌شود. 

انتهای پیام/۷۳٠٠۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول