اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

آموزش و پرورش محل سیاسی‌ کاری نیست/ بستر ورود جوانان به عرصه مدیریت فراهم شود

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد گفت: در مجموعه آموزش و پرورش نکته مورد تاکید ما شایسته سالاری است و قرار نیست این مجموعه راهبردی محل سیاسی‌بازی شود و ما هم این اجازه را به کسی نخواهیم داد.

آموزش و پرورش محل سیاسی‌ کاری نیست/ بستر ورود جوانان به عرصه مدیریت فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در دیدار با اعضای شورای مرکزی جمعیت فرهنگیان جوان استان  البرز که شامگاه جمعه در خانه ملت کرج برگزار شد گفت: در مجموعه آموزش و پرورش نکته مورد تاکید ما شایسته سالاری است و قرار نیست این مجموعه راهبردی محل سیاسی‌بازی شود و ما هم این اجازه را به کسی نخواهیم داد.

این نماینده مجلس افزود: انقلاب اسلامی یک انقلاب تماما فرهنگی بود و امروز هم دشمن می‌خواهد از همان ناحیه به انقلاب آسیب بزند، لذا تمرکز بر حل مشکلات آموزش و پرورش، تدوین و اجرای اسناد بومی باید بعنوان یک اصل در این مجموعه قرار گیرد.

عباسی بیان داشت: ما همیشه آماده حمایت از تشکل های فرهنگی و البته جوان هستیم و به این حمایت اعتقاد داریم، اصل بر این است که جوان شایسته انقلابی باید آماده مدیریت کشور بشود و میدان دادن به جوان  زمینه های تحقق این مهم را فراهم می‌کند.

در ابتدای این نشست فلاحتکار، دبیر جمعیت فرهنگیان جوان به ارائه گزارشی از وضعیت جمعیت و بیان نکاتی پیرامون مشکلات آموزش و پرورش پرداخت.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول