اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نامه پیشگامان انقلاب اصفهان به رئیسی درباره انتخابات ۱۴۰۰

جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی اصفهان با صدور نامه‌ای به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با اشاره به شرایط حساس کشور نکاتی را درباره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ مطرح کرد.

نامه پیشگامان انقلاب اصفهان به رئیسی درباره انتخابات ۱۴۰۰

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی اصفهان با ارسال نامه‌ای خطاب به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با اشاره به شرایط حساس کشور از وی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ دعوت کرد.

در این نامه آمده است: جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی اصفهان با سابقه‌ای متجاوز از هفتاد سال در عرصه‌های گوناگون مبارزه علیه حکومت سیاه ستم‌شاهی و تحمل سختی‌ها و مشقات عدیده در این راه، افتخار دارد نعمت آن وجود خدوم و خستگی‌ناپذیر را پاس داشته و به موجب آیه شریفه «وَأَمَّا بِنِعْمَةِ رَبِّک فَحَدِّثْ»(ضحی، ۱۱) همواره یادآور و شکرگزار آن باشد.

در ادامه نامه تاکید شده است: حضرت آیت الله رئیسی، این جمعیت به‌یقین مبین به ارزش و اهمیت حساس قوه محترم قضاییه واقف بوده و نظاره‌گر مظلومیت آن نهاد در عین اقتدارش می‌باشند.

در بخش دیگری تأکید شده است: با کمال تأسف، خاطرنشان می‌داریم که سی‌ و چند سال است که مسند اجرایی کشور در اختیار برخی از افراد است که با سوء مدیریت و کم‌کاری، مشکلات و مصائب فراوانی را برای انقلاب به بار آورده تا آنجا که تلاش نموده‌اند ماهیت انقلابی نظام ما را که بر اساس «إِخراجُ العِبادِ مِن عِبادَةَ العِبادِ إّلی عِبادَةِ الله» و اصل«نه شرقی و نه غربی» تبلور یافته است را با لطایف الحیل در جهت ارزش‌های غربی و غیر اسلامی دگرگون نمایند.

این نامه می‌افزاید: اکنون که بحمدالله‌تعالی با مساعی انقلابی و خالصانه شما که نشأت‌گرفته از تجربیات سالیان متمادی خدمت بی‌وقفه است، بارقه امیدی در قلوب مردم مظلوم میهن عزیزمان تابیده است و همگان شاهد مدیری قاطع و انقلابی و به دور از موضع‌گیری‌های افراطی و جناحی سنگربان قوه قضاییه بوده‌اند، با عنایت به جایگاه والای ریاست جمهوری اسلامی ایران و حساسیت انتخابات سرنوشت‌ساز پیش رو، خلأ وجودی جنابعالی در ادامه خدمت در این جایگاه به خوبی احساس می‌گردد.

در ادامه پیشگامان انقلاب اسلامی اصفهان تصریح کرده‌اند: مردم شهیدپرور ایران سال‌هاست که طعم مدیریت جهادی، مردمی و ایثارگر را در قوه مجریه در ذائقه خود از یاد برده، بلکه همواره آماج شبیخون گرانی رو به تزاید، تورم، فساد، رانت‌خواری، و حضور پنهان مافیای منحوس اقتصادی در سراسر مملکت بوده‌اند. مافیای قدرتی که پیوسته در تقابل خصمانه با رونق و جهش تولید که مورد عنایت رهبر معظم انقلاب بوده است.

در بخشی پایانی این نامه نیز آمده است: جنابعالی با مقبولیت و محبوبیتی که به حول و قوه الهی در میان اقشار مختلف ملت دارید، بدون شک شایستگی تام و تمام در ایفای وظیفه در سنگر ریاست جمهوری اسلامی ایران را دارید. امید است در انتخابات آینده حضور بهم‌رسانید و با آرای بسیار بالا لباس خدمت و ایفای وظیفه را بر قامت استوار خود بپوشانید.

انتهای پیام/۶۳۰۵۵/ص/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول