اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

«دل‌پلاس» جهادگرانه‌هایی علیه کرونا به بازار می‌آید

«دل پلاس» روایتی داستانی از فعالبت‌های جهادی در مقابله با ویروس منحوس کرونا، جدید ترین اثر نویسنده کتاب عمار حلب (محمدعلی جعفری) توسط انتشارات شهیدکاظمی منتشر می‌شود.

«دل‌پلاس» جهادگرانه‌هایی علیه کرونا به بازار می‌آید

به گزارش خبرگزاری فارس، «دل پلاس» روایتی داستانی از فعالبت‌های جهادی در مقابله با ویروس منحوس کرونا، جدید ترین اثر نویسنده کتاب عمار حلب (محمدعلی جعفری) توسط انتشارات شهیدکاظمی منتشر می‌شود.

بیش از یک سال است که ویروس منحوس کووید ۱۹ در کشورمان شیوع پیداکرده و فاصله‌های زیادی را بین مردم کشور عزیزمان انداخته است. ویروسی که اوایل دستِ‌کم گرفته بودیم و شاید خیلی‌ها توجهی به آن نداشتند؛ اما کم‌کم و با شنیدن اخبار وحشتناک جهانی و نیز خبرهایی در مورد دوستان و آشنایان و اقواممان که درگیر ویروس شده‌اند، ترس در وجودمان رخنه کرد و آرام آرام باعث شد که خیلی از مکان‌ها و جمع‌ها از هم بپاشد و بین آدم‌ها و دل‌هایشان فاصله بیفتد. در این میان عده‌ای همچون دوران سخت ۸ سال دفاع مقدس با از خودگذشتگی و به صورت جهادی به میدان آمدند و از این فاصله‌ها جلوگیری کردند و با رفتار همدلانه، بذر محبت‌ و دل‌گرمی‌ را در دل هموطنان عزیزمان کاشتند و با رفتارشان روح امید را در کشور زنده کردند.

نویسنده در این اثر، سراغ نیروهای جهادی که در روزگار کروناویروس دل به خطر داده و وارد میدان مبارزه با این ویروس منحوس شده‌اند، رفته است. جهادگرانی که در عرصه‌های مختلفی چون غسالی، دوخت ماسک، تهیه آبمیوه، کمک به کادر درمان و خبرنگاران به صورت مردمی فعالیت داشته‌اند. در هر یک از روایت‌های دل‌پلاس با ابعادی از همدلی مجاهدانه آشنا می‌شویم که پازل برادری و مواسات را تکمیل می‌کند.

«دل پلاس» جهادگرانه‌هایی علیه کرونا به قلم «محمد علی جعفری» به زودی توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار می‌شود. پیش از این محمدعلی جعفری با آثاری چون عمار حلب، آرام جان، سربلند، عروسی لاکچری، قصه دلبری و... به جامعه کتابخوان معرفی شده است.

علاقه‌مندان برای تهیه کتاب بعد از انتشار می‌توانند از طریق سایت رسمی انتشارات شهیدکاظمی و یا سایت manvaketab.ir و همچنین از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ کتاب را تهیه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول