اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اصناف، محدودیت‌های تردد شبانه را رعایت کنند/ تعطیلی بازار شهرکرد در صورت تغییر وضعیت کرونا

فرماندار شهرستان شهرکرد با اشاره به وضعیت زرد این شهرستان از لحاظ شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت‌های تردد شبانه از ساعت 21 تا سه بامداد، گفت: صنوفی که در این بازه زمانی فعالیت می‌کنند باید رفت‌وآمد خود را مدیریت کنند در غیرصورت توسط پلیس جریمه خواهند شد.

اصناف، محدودیت‌های تردد شبانه را رعایت کنند/ تعطیلی بازار شهرکرد در صورت تغییر وضعیت کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالعلی ارژنگ امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت زرد شهرستان شهرکرد از لحاظ شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت‌های تردد شبانه از ساعت 21، گفت: صنوفی که در این بازه زمانی فعالیت می‌کنند باید رفت‌وآمد خود را مدیریت کنند در غیرصورت توسط پلیس جریمه خواهند شد.

فرماندار شهرکرد ادامه داد: اصناف ضمن فعالیت شبانه باید محدودیت‌های تردد را به خصوص در خیابان‌های اصلی از جمله خیابان آیت‌الله کاشانی رعایت کنند چرا که تردد در این مکان بیش از انتظار است.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود تاکنون تصمیمی در خصوص تعطیلی و یا اعمال محدودیت‌های بیشتر اتخاذ نشده است و این موضوع بستگی به همکاری و رعایت بیشتر مردم دارد.

ارژنگ اضافه کرد: وضعیت قرمز استان‌های همجوار ترددها کنترل جدی می‌شود و از مردم استان انتظار داریم از رفت‌وآمدهای غیرضرور به این مناطق خودداری کنند.

وی با اشاره به وضعیت فعالیت تالارهای پذیرایی، عنوان کرد: تالارهای پذیرایی با یک سوم ظرفیت می‌توانند فعال باشند و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضروری است و در صورت مشاهده هر گونه تخلفی برخورد جدی خواهد شد.

فرماندار شهرکرد در پایان گفت: اگر شرایط شهرستان به رنگ نارنجی و یا قرمز تغییر کند محدودیت‌های بیشتری از جمله تعطیلی اصناف و منع ترددها وضع خواهد شد.

انتهای پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول