اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

ضرورت بسته شدن پرونده مسکن مهر آذربایجان غربی تا اردیبهشت ۱۴۰۰

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه بخش عمده پرونده مسکن مهر در این دولت به سرانجام رسیده است گفت: ۱۹۰۰ واحد مسکن مهر باقیمانده استان باید تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۰ به اتمام برسد.

ضرورت بسته شدن پرونده مسکن مهر آذربایجان غربی تا اردیبهشت ۱۴۰۰

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمدمهدی شهریاری در جلسه شورای تامین مسکن که با حضور معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در استانداری برگزار شد با تاکید بر نقش مسکن در زندگی مردم و وظیفه قانونی دولت در تامین این نیاز اساسی اظهار داشت: بر اساس گزارش راه و شهرسازی تا پایان امسال یک هزار واحد مسکن مهر از مجموع ۱۹۰۰ واحد باقیمانده تحویل متقاضیان می شود.

وی افزود: ۹۰۰ واحد باقیمانده نیز که به طور عمده در تامین خدمات روبنایی دچار مشکل هستند باید تا پایان اردیبهشت سال آینده به اتمام برسد و پرونده مسکن مهر استان بسته شود.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه طی امسال ۱۵ میلیارد تومان برای تامین خدمات زیربنایی و روبنایی از محل اعتبارات استانی برای مساکن مهر تخصیص یافته است، اعتبار مورد نیاز برای اتمام واحد های باقیمانده را ۱۰ میلیارد تومان دانست.

شهریاری ادامه داد: با توجه به اینکه عمده نیازمندان مسکن از قشر ضعیف و متوسط جامعه هستند لذا باید در تخصیص تسهیلات بانکی با سود بالا تجدید نظر شود تا مردم بیشتری داوطلب مشارکت در طرح اقدام ملی مسکن باشند.

وی در ادامه به مشکلات تاریخی برخی تعاونی های مسکن از جمله فرهنگیان سردشت و بسیج ارومیه اشاره کرد و خواستار مساعدت وزارت راه و شهرسازی در سرعت بخشی به مشکلات اعضای این تعاونی ها شد.

مهرآبادی معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن نیز در این جلسه با پرداخت ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای اتمام واحدهای مسکن مهر باقیمانده استان، موافقت کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول