اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

سرمربی شهرداری آستارا: امیدواریم تا پایان فصل میزبان بازی‌ها باشیم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا خواستار بهبود کیفیت زمین چمن مجموعه ورزشی وحدت شهرستان آستارا شد و گفت: امیدواریم برای بازی‌های بعدی شهرداری آستارا کاستی‌های موجود در زمین چمن مجموعه ورزشی وحدت را برطرف کند تا بتوانیم تا پایان فصل، بازی‌های شهرداری را در آستارا میزبانی کنیم.

سرمربی شهرداری آستارا: امیدواریم تا پایان فصل میزبان بازی‌ها باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، پایان رأفت پس از پایان بازی شهرداری آستارا مقابل استقلال اهواز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: خدا را شاکر هستیم که نخستین بازی تیم فوتبال شهرداری آستارا در مجموعه ورزشی وحدت با پیروزی همراه بود. 

وی خواستار بهتر شدن کیفیت زمین چمن مجموعه ورزشی وحدت شهرستان آستارا شد و تصریح کرد: امیدواریم برای بازی‌های بعدی شهرداری آستارا کاستی‌های موجود در زمین چمن مجموعه ورزشی وحدت برطرف شود تا بتوانیم تا پایان فصل، بازی‌های شهرداری را در آستارا میزبانی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا تیم شهرداری را متعلق به مردم و مسئولین این شهرستان دانست و بیان کرد: از مردم شهرستان آستارا و در رأس، مسئولین انتظار داریم به لحاظ منابع مالی، انسانی و سخت‌افزاری به بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال شهرداری آستارا کمک کنند.

رأفت بازی امروز شهرداری آستارا مقابل استقلال اهواز را زیباترین بازی در طول لیگ دسته یک کشور دانست و افزود: بهزاد سلطانی با ضربه ایستگاهی خود در بازی امروز شهرداری مقابل استقلال اهواز درخشید و می‌توان گفت که یک دیوید بکام جدید در حال ظهور در فوتبال ایران است.

وی با بیان اینکه حقوق بازیکنان تیم فوتبال شهرداری آستارا در حدواندازه بازیکنان تیم‌های لیگ برتر نیست، بیان کرد: مردم آستارا از من انتظار برد دارند، اما در عمل، وقتی پای پرداخت حقوق و مزایای بازیکنان پیش می‌آید کسی پاسخ‌گو نیست و دراین‌خصوص من از بازیکنان شرمنده هستم.

به گزارش فارس، تیم فوتبال شهرداری آستارا در پانزدهمین بازی از لیگ دسته یک کشور در زمین چمن مجموعه ورزشی وحدت با تک گل دقیقه ۶۲ بهزاد سلطانی استقلال اهواز را شکست داد و توانست فاصله خود را با صدرنشین لیگ دسته یک کشور کم کند. 

تیم فوتبال شهرداری آستارا از ۱۵ بازی با ۲۷ امتیاز پس از مس کرمان در جایگاه دوم لیگ دسته یک کشوری قرار گرفته است که بازی هفته شانزدهم این تیم، مقابل گل ریحان البرز روز دوشنبه یازدهم اسفند ماه جاری به میزبانی البرزی‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول